Gamescom 2019: Trine 4: The Nightmare Prince |
Trojica hrdinov sa vracia v plnej sile. Dokážu prilákať stratených hráčov?
Po problematickom vývoji tretieho dielu Trine si vývojári z Frozenbyte chcú napraviť reputáciu a Trine 4: The Nightmare Prince prinášajú naspäť v 2.5D podobe. V októbri sa hráči môžu tešiť nielen na najnovšie pokračovanie obľúbenej puzzle plošinovky, ale dočkajú sa aj kompletnej edície Trine: Ultimate Collection, v ktorej nebudú chýbať predchádzajúce tri hry.
Tretí diel Trine bol sérii takmer osudný, keď ho poznamenali komplikácie s vývojom, ťažkopádne ovládanie na Nintendo Switch a nepopulárne rozhodnutie preniesť hru do 3D. Chyby sa odrazili na predajoch a sérii hrozil koniec. Na Gamescome nám však vývojári ukázali, že Trine je značka, pre ktorú sa oplatí bojovať a svoje odhodlanie nám predviedli v dvoch leveloch.
Čarodejník Amadeus, rytier Pontius a zlodejka Zoya sa musia znovu spojiť, aby zachránili princa Seliusa, ktorý nechtiac vypustí príšery zo svojich snov do reality. Dvaja vývojári nám v co-op režime predviedli, ako sa s monštrami vysporiadať a v dynamickom súboji predviedli akčnejšie aspekty hry. V ich podaní hrdinovia lietali z jednej strany na druhú, čarodejník vytvoril kocky, hodil ich do príšer, rytier držal obrannú pozíciu a vytvoril si akúsi kópiu svojho štítu a Zoya si nepriateľov podala z výšky na platformách. Cieľom bolo odraziť nepriateľov a následne sledovať zlovestnú gigantickú ruku, ktorá si uchmatla roztomilého tuleňa.
Znovu sme tak videli prepracovaný dizajn levelov v nádhernej rozprávkovej grafike, na akú sme v sérii zvyknutí. Vývojári nám predviedli, ako by mali akčné sekvencie vyzerať v ideálnom prípade. Tú menej dynamickú a o to logickejšiu časť sme si už mohli vyskúšať sami na konzolách Nintendo Switch. Hra nás oboznámila s ovládaním Amadeových základných schopností, vďaka ktorým viete pracovať s prostredím tak, aby ste sa dostali aj do menej dostupných miest. Tvorcovia nám ukázali aj strom schopností, no v krátkom deme sme si stihli vyskúšať len tie základné, ako je tvorba kociek a plošín a ich manipulácia v spojení s prostredím. V zamrznutej krajine sme si dopomohli vlastnosťami snehu a zľadovatených plôch.
Na Gamescome mali vývojári za cieľ nám predviesť, ako sa im podarilo prepracovať súbojový aspekt hry a ich krásny svet, ktorý hýri farbami. Novinárom však poskytli málo času na vlastné objavovanie všetkých vlastností hry, a tak pre nás Trine 4 ostáva stále trochu záhadou. Uvidíme, ako sa im okrem ľadu podarilo využiť všetky elementy aj fyzikálne hračky, aby vytvorili pútavé hádanky s viacerými prístupmi k riešeniu. Samozrejme, že sme dostali sľuby, že všetko bude väčšie a krajšie. No okrem farebného pozlátka a pokusov k návratu ku koreňom očakávame aj prípadné novinky, ktoré udržia sériu relevantnou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 141
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 36
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Modus Games / Frozenbyte Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|