Spencer: Nebudeme opakovať chyby pri vydaní Xbox One, ktoré malo zle nastavenú cenu a výkon |
Phil Spencer na aktuálnom X019 evente povedal viac k pripravovanej konzole, ktorú zatiaľ poznáme pod označením Project Scarlett.
Microsoft nehodlá opakovať svoje chyby, ktoré urobil pri konzole Xbox One. V budúcej generácii sa ich bude snažiť vyvarovať, čo potvrdil aj Phil Spencer, šéf Xbox divízie:
"Povedal by som, že to, čo sme sa naučili z Xbox One generácie, nám teraz pomôže nevypadnúť z našej pozície a nestratiť silu. Ak si pamätáte na začiatok tejto generácie, boli sme o sto dolárov drahší a áno, mali sme aj nižší výkon. Tentokrát nebudeme mať zle nastavený výkon a ani cenu. Project Scarlett sme začali s cieľom dosiahnuť úspech na trhu."
Po rokoch zaostávania za predajmi PlayStation tak bude úspech Xboxu v novej generácii pre firmu kľúčový, najmä čo sa týka ich herného lineupu. V každom prípade si Spencer myslí, že je pred nami ešte veľa generácií Xboxu:
"Pred rokmi sme viedli diskusiu, či chceme ísť do ďalšej generácie. Zhodli sme sa na tom, že jednoznačne áno. Vlastne si myslím, že je pred nami ešte veľa generácií Xboxu. Takže do toho ideme všetci naplno. Chceme byť konkurencieschopní a chceme to urobiť správnym spôsobom. Preto sa zameriavame na cross-play a spätnú kompatibilitu."
Zatiaľ poznáme len základ novej konzoly, kde vieme, že bude na AMD čipe, pridá SSD disk, ale samotné detaily o výkone sú zatiaľ veľmi, no Microsoft na svojej konferencii X019 nebol pripravený odhaliť viac a venoval sa prevažne hrám:
"Budeme hovoriť o SKU lineupe a o tom, ako funguje. Samozrejme mám na mysli základné princípy, pretože nechceme ľudí zmiasť. Budúcnosť je pre nás vzájomné hranie, no rovnako dôležité je aj to, keď sa budeme sústrediť na vzájomnú komunikáciu hráčov.
Tiež chceme, aby bol zážitok z konzoly Xbox k dispozícii aj na iných miestach. Robíme preto xCloud a iné veci, ktoré však musia byť plné zážitkov."
Spencer zároveň dodáva, že už nebude event Microsoftu, na ktorom by sme nevideli oznámenie nových first party titulov. Podľa šéfa Xboxu majú vo vývoji oveľa viac hier ako ukázali. Tie predstavia, keď bude správny čas. Filozofia Microsoftu bola už skôr taká, že nechcú ukazovať veci, ktoré hráči reálne budú môcť hrať až o niekoľko rokov. Keď príde ukážka nejakej novinky, radi by k nej doplnili aj zmysluplný časový rámec vydania. K tomu so svojim počtom titulov môžu budúci rok vydať bez problémov 6 hier (ktoré predstavili na X019) ešte pre vydaním Xbox Two a neobávajú sa o ponuku pri štarte novej konzoly.
Spencer k tomu dodal, že ešte do konca roka ohlásia niekoľko ďalších titulov. Zrejme to bude na Game Awards budúci mesiac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 141
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 36
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >