Microsoft dnes predstaví nové funkcie do DirectX 12 a raytracingu, svoje novinky ukáže aj Nvidia a AMD |
pridal saver 19.3.2020 o 13:04 pod hry
Ak vás zaujímajú novinky do DirectX a raytracingu a funkcií, ktoré budú hry v novej generácii používať, Microsoft dnes predstaví nový update do systému v livestreame.
Streamy začnú o 19:00 na mixer.com/DirectX a ponúknu prednášky Microsoftu, Nvidie a aj AMD:
- The New Features and Unprecedented Opportunities of DirectX 12 – Jianye Lu
- The New Standard for Next Gen Games – NVIDIA
- DXR Tier 1.1: Adding Functionalities and Efficiency – Jianye Lu
- DXR Tier 1.1 Running on AMD RDNA 2 Hardware – Dave Oldcorn (AMD)
- Reinventing the geometry pipeline: Mesh Shaders in DirectX 12 – Shawn Hargreaves
- Advanced Mesh Shaders – Martin Fuller
- DirectX 12 Sampler Feedback – Claire Andrews
- PIX on Windows – Austin Kinross
- HLSL Compiler – Michael Dougherty
Už z názvov vidíte, že prichádzajú Mesh Shadery, čo bude veľká vec do detailov hier. Microsoft predstaví DXR Tier 1.1, čo bude nový, vyšší štandard pre raytracing, ktorý bude fungovať ako na RTX, tak aj RDNA2 kartách, plus samozrejme aj Inteloch.
Microsoft k tomu predstaví novú verziu DirectX 12, Nvidia predstaví svoje novinky, AMD ukáže, ako bude fungovať RDNA2 s raytracingom. V tejto grafickej oblasti prichádzajú skutočne zaujímavé veci.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 233
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >