PRIHLÁS

Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite

pridal saver 25.7.2020 o 18:12 pod hry
Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite


Digital Founry sa bližšie pozrelo na grafiku Halo Infinite a vysvetľuje, prečo sa vám môže zdať slabšia. Vysvetľujú, ako vzhľad objektov a textúr ovplyvňuje dynamické nasvietenie a dynamické tiene a ako to funguje. Ako aj to, že preto, že väčšina hrateľnosti sa odohráva v tieni, objekty a textúry vyzerajú slabšie.  Toto môže vyriešiť raytracingový update, kde to ukazujú na príklade Metro Exodus.








Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite   Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite
Páči sa mi! (+5)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #125


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Zx spectrum next (2)
Zajtra to vypukne... kupujte, zdielajte, kde sa le...
| Metro exodus gold - cracknutá ... (13)
Prosím Vás, chcel by som sa opýtať, má niekto z Vá...
| Ps4 pomalý download (4)
Vie mi niekto poradiť prečo mi sťahuje 7GB zložku ...
| Bright dot na obrazovke (8)
Caute mam presne tento problem na notebooku ( htt...
| Hry na konzoly (8)
Ja mám svoju PS4 Pro primárne na exkluzivity, ale ...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk