Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite |
Digital Founry sa bližšie pozrelo na grafiku Halo Infinite a vysvetľuje, prečo sa vám môže zdať slabšia. Vysvetľujú, ako vzhľad objektov a textúr ovplyvňuje dynamické nasvietenie a dynamické tiene a ako to funguje. Ako aj to, že preto, že väčšina hrateľnosti sa odohráva v tieni, objekty a textúry vyzerajú slabšie. Toto môže vyriešiť raytracingový update, kde to ukazujú na príklade Metro Exodus.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 91
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Nové Alza dni zľavy spustené 6
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 80
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Intel ukázal prvý čip na jeho novej 18A architektúre 30
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|