Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite |
Digital Founry sa bližšie pozrelo na grafiku Halo Infinite a vysvetľuje, prečo sa vám môže zdať slabšia. Vysvetľujú, ako vzhľad objektov a textúr ovplyvňuje dynamické nasvietenie a dynamické tiene a ako to funguje. Ako aj to, že preto, že väčšina hrateľnosti sa odohráva v tieni, objekty a textúry vyzerajú slabšie. Toto môže vyriešiť raytracingový update, kde to ukazujú na príklade Metro Exodus.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 19
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 115 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|