Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite

pridal saver 25.7.2020 o 18:12 pod hry
Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite


Digital Founry sa bližšie pozrelo na grafiku Halo Infinite a vysvetľuje, prečo sa vám môže zdať slabšia. Vysvetľujú, ako vzhľad objektov a textúr ovplyvňuje dynamické nasvietenie a dynamické tiene a ako to funguje. Ako aj to, že preto, že väčšina hrateľnosti sa odohráva v tieni, objekty a textúry vyzerajú slabšie.  Toto môže vyriešiť raytracingový update, kde to ukazujú na príklade Metro Exodus.








Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite   Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite
Páči sa mi! (+5)




Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite
Xbox One
PC
Xbox Series X|S

Vývoj: Microsoft / 343 Industries
Štýl: Akcia
Dátum vydania: 8. december 2021
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Office 13-problem (3)
Stiahol som si office 13 ktorý v minulosti išiel b...
|Dostávanie emailov o nových sú... (1)
Dobrý deň. Pred chvíľou som si vytvoril účet a nec...
|Comiccon,animecon,gamecon (0)
Caute,mate niekto info, ze by sa v blizkej dobe ch...
|Predaj lenovo thinkpad t490s (0)
Ak by mal niekto záujem viem posunúť čisto nový Th...
|Úvaha o ps exkluzivitách idúci... (19)
Veľmi ma zaujíma v čom niekto vidí problém že PS e...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2021 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk