Digital Foundry analyzuje grafiku v Halo Infinite |
Digital Founry sa bližšie pozrelo na grafiku Halo Infinite a vysvetľuje, prečo sa vám môže zdať slabšia. Vysvetľujú, ako vzhľad objektov a textúr ovplyvňuje dynamické nasvietenie a dynamické tiene a ako to funguje. Ako aj to, že preto, že väčšina hrateľnosti sa odohráva v tieni, objekty a textúry vyzerajú slabšie. Toto môže vyriešiť raytracingový update, kde to ukazujú na príklade Metro Exodus.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+5)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 97
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 187
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- RECENZIA: ARC Raiders 64
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- Kingdom Come: Deliverance 2 je na víkend zadarmo na Steame a Xboxe, zároveň je v z 13
- Photoshop dostal silnú bezplatnú konkurenciu - Affinity balík je zadarmo 28 zobraziť viac článkov >
|
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















