Digital foundry nie je veľmi nadšené z portu Horizon: Zero Dawn. To momentálne zrejme málokto. Veľa technických vecí nejde tak, ako má, a aj keď autori zapracovali všetky potrebné nastavenia do grafiky, často sú zapracované zle alebo nedotiahnuté. Sú problémy s V-syncom, fullscreenom, dynamické rozlíšenie nefunguje tak, ako by sme čakali, a rôzne ultra nastavenia len berú výkon.
Zo zaujímavých informácií však zistili, že konzolová verzia na PS4 Pro ide na Medium nastaveniach oproti PC a high nastavenia sú relatívne najlepšie, veľa z ultra nastavení ani poriadne neuvidíte. Často totiž nie sú zapracované tak, ako by sa čakalo.
Tiež sa im ukázala zaujímavá vec, ktorá aj mne stále vyskakovala a to, že framerate sa niekedy priam fixne na 40 fps. Mysleli si, že ich niečo obmedzuje, ale zdá sa, že 40 fps fixuje samotný engine. Zároveň zistili, že hra vyžaduje veľký šírku PCI-E, kde mali zapnuté x8, ktoré ich orezávalo, ale pri x16 už nie. Väčšina hier sa do PCI-E x8 vopchá bez problémov, napríklad aj Death Stranding.
Treba však dodať, že to nie sú kritické chyby a hra by mala fungovať, len port nie je tak optimalizovaný a dotianut,ý ako sa už dnes čaká. Zdá sa, že Guerillu čaká veľa práce. Priniesť hru na PC je oveľa ťažšie ako na konzolu a keď sú nováčikovia, je veľmi ťažké predpovedať, čo všetko musia dotiahnuť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 67
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 84
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 105
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Guerrilla games Štýl: Akčná Adventúra / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|