DirectX 12_2 feature level priblížený, podporovať ho budú všetky RTX karty a nové RDNA2 |
Microsoft priblížil ponuku a požiadavky na DirectX 12_2, nový feature level grafického rozhrania s novými funkciami. Sú to funkcie ktoré už boli spomínané v DirectX Ultimate ponuke a hlavne Mesh Shader, nové funkcie Raytracingu, konkrétne
- DirectX raytracing
- Mesh shaders
- Variable rate shading
- Sampler feedback
Sú to už predstavené funkcie, na ktorých stavia aj nový Xbox a ktoré už teraz plne podporujú všetky RTX grafiky a dostanú ich RDNA 2 grafiky od AMD a aj prichádzajúce Intel Xe grafiky.
Čo sa týka samotných verzii funkcii vyzerá to nasledovne:
Driver model - WDDM 2.0
Shader Model 6.5
Raytracing tier Tier 1.1
Variable shading rate Tier 2
Mesh shader tier Tier 1
Sampler feedback Tier 0.9
Resource Binding Tier Tier 3
Tiled Resources Tier 3
Conservative Rasterization Tier 3
Root Signature Tier 1.1
Raytracing tak je už vylepšený s novými funkciami v 1.1 verzii, rovnako Variable shading dostal novú verziu, poskočili aj Resource Binding, Tiled Resources a rasterizácia
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53 zobraziť viac článkov >