Aký je Crysis Remastered na PC? |
Crysis Remastered už vyšiel na PC, Xbox One a PS4 a zdá sa, že Saber napriek odkladom nestíhal.
Crysis Remastered už vyšiel na PC, Xbox One a PS4 a zdá sa, že Saber napriek odkladom nestíhal. Všetky verzie by potrebovali dosiahnuť a teda ako PC, tak aj konzolové. Konzolové som ešte veľmi nesledoval, ale na fórach sa hráči už ozývajú v ohľade optimalizácie.
Čo sa týka PC, celkovo už vieme, že je to všeobecne slabší remaster, ale podľa osobných skúseností je to viditeľne nedokončené. Okrem padania vidieť, že raytracing nie je dobre zapracovaný a niektoré efekty statočne blbnú, k tomu tam nie je DLSS (príde neskôr) a nároky sú všeobecne prehnané. Pár patchov by to potrebovalo ako soľ.
V oblasti optimalizácie je to na PC dosť sklamanie. Opakuje sa 20 fps z roku 2007. Možno to bolo cieľom Cryteku a Saberu. Tentoraz je však problém, že na rozdiel od roku 2007 hra nemá takú grafiku, aby mala dôvod na také zaťaženie. Je to problém optimalizácie. Napríklad ja som na RTX2080 Super musel ísť na medium/high, aby som sa odlepil od 30 fps (na Can it Run Crysis nastavení ide tak pod 20fps). Presnejšie ten framerate je u mňa veľmi zvláštny, lebo aj na medium skáče s framerate medzi 60 a 30 fps a medzitým sa ani výraznejšie nepohybuje, niekedy mu niečo preskočí, zaplní sa nejaký buffer a spadne na polovicu. Na High a Very high ide okolo 30 fps. Niečo podobné robí hra aj na konzolách, kde je prilepená na určitom framerate. Ešte sa musím s nastaveniami pohrať, ale minimálne to celé nefunguje dobre.
Padanie som zachytil hlavne pri prepínaní nastavení, alebo nahrávaní hry po smrti. Mimochodom, ak budete hľadať Save Game, to tu nenájdete. Jedine checkpointy. Hra má aj české titulky, ktoré sú však kompletne prebrané z originálu, a niektoré nové veci, názvy, alebo popisy nie sú preložené.
Ale mimo toho všetkého je vizuál je parádny, síce vidieť, že je to remaster, ale väčšinou sú aj tak výhľady pôsobivé. Hrateľnosť je aj po rokoch stále veľmi dobrá, fyzika parádna, boje veľmi intenzívne a taktické. AI je taká decentná a vidieť, že nepriatelia majú orlí zrak a priatelia sa spawnujú len vtedy, keď ich hra potrebuje do prestrihových scén. Je tam dosť vecí, ktoré sa na dnešnú dobu dali vylepšiť len drobnými úpravami.
Zatiaľ mám z toho rozporuplné pocity, na jednej strane je to príjemný návrat, na druhej deja vu vo framerate a nočná mora v oblasti nastavení. Uvidíme, aké pocity budú, keď to dohrám a na akom hodnotení to celé uzavriem. Zatiaľ si pozrite našu staršiu recenziu Switch verzie.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 44
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 86
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 47
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Crytek / Saber Interactive Štýl: Akcia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||




























