Porovnanie Avengers na PS5 a Xbox Series X a S konzolách |
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov.
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov. Všetky tri konzoly dostali možnosť dvoch režimov zobrazenia. Jeden zameraný na kvalitu v 30 fps a druhý na framerate v 60 fps. 30 fps režim má zlepšené odlesky, textúry, častice, vyššiu dohľadnosť a lepšie tiene ako 60 fps. Optimalizácia je veľmi dobrá v oboch režimoch na všetkých konzolách a framerate je stabilný.
V 30fps režime majú všetky konzoly malé poklesy rozlíšenia oproti základnému, kde Xbox Series X a PS5 majú 4K/30fps, Xbox Series S má 1440p/30fps, aj keď väčšinou si držia maximum, najlepšie Xbox Series X.
V 60 fps režime sa PS5 pohybuje medzi 2160p a 1440p, klesne aj na 1920x2160. Sú to checkerboardované rozlíšenia, čiže ešte o polovicu menej pixelov. Xbox Series X v rovnakej situácii klesne na 3840x1836. Má vyššie rozlíšenia a aj vyššiu dohľadnosť. Xbox Series S má dynamických 1080p.
Loadingy sú na nových konzolách veľmi rýchle okolo 5-6 sekúnd, pričom PS5 ich má o sekundu rýchlejšie ako Xbox Series X.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 157
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 56
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 57
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- Bethesda pripravuje niekoľko Fallout hier 59
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 40
- Prichádza limitovaná edícia PS5 konzoly s témou Ghost of Yotei 53 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Stadia Akčná adventúra Vývoj: Square Eidos / Crystal Dynamics Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|