Porovnanie Avengers na PS5 a Xbox Series X a S konzolách |
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov.
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov. Všetky tri konzoly dostali možnosť dvoch režimov zobrazenia. Jeden zameraný na kvalitu v 30 fps a druhý na framerate v 60 fps. 30 fps režim má zlepšené odlesky, textúry, častice, vyššiu dohľadnosť a lepšie tiene ako 60 fps. Optimalizácia je veľmi dobrá v oboch režimoch na všetkých konzolách a framerate je stabilný.
V 30fps režime majú všetky konzoly malé poklesy rozlíšenia oproti základnému, kde Xbox Series X a PS5 majú 4K/30fps, Xbox Series S má 1440p/30fps, aj keď väčšinou si držia maximum, najlepšie Xbox Series X.
V 60 fps režime sa PS5 pohybuje medzi 2160p a 1440p, klesne aj na 1920x2160. Sú to checkerboardované rozlíšenia, čiže ešte o polovicu menej pixelov. Xbox Series X v rovnakej situácii klesne na 3840x1836. Má vyššie rozlíšenia a aj vyššiu dohľadnosť. Xbox Series S má dynamických 1080p.
Loadingy sú na nových konzolách veľmi rýchle okolo 5-6 sekúnd, pričom PS5 ich má o sekundu rýchlejšie ako Xbox Series X.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Stadia Akčná adventúra Vývoj: Square Eidos / Crystal Dynamics Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|