Star Citizen dostane multiplayer v Battlefield štýle, pracuje na ňom firma Firesprite |
Rozsiahly multiplayerový režim bude pripomínať Battlefield a Battlefront a boje sa budú postupne presúvať z povrchu planéty až na vesmírnu stanicu.
Cloud Imperium oficiálne ohlásil spoluprácu s Firesprite na multiplayeri pre Star Citizen. Konkrétne pracujú na časti Theaters of War, čo bude samostatná časť na PvP multiplayer v štýle Battlefieldu, respektíve Battlefrontu.
Tento režim bude ponúkať intenzívne rozsiahle tímové boje medzi útočníkmi a obrancami s niekoľkými fázami boja. Bojovať sa bude na planéte, v atmosfére a následne prebehne finálny útok na vesmírnej stanici.
Obe firmy na hre začali spolupracovať už začiatkom roka 2019, kedy Cloud Imperium naznačilo, čo by chcelo od multiplayerového režimu a následne ho Firesprite za posledné dva roky pretvorilo do reality. Pritom niektoré ich doplnky do hry sa medzitým už dostali aj do hlavnej Star Citizen hry a aj do Squadron 42.
Samotný Theaters of War režim je momentálne v uzavretom testovaní a postupne sa bude otvárať ďalším hráčom, až sa presunie do Public univerza. Je to pritom len jeden z multiplayerových režimov, kde už funguje Arena Commander s vesmírnymi bojmi a prišiel aj fps multiplayer v Star Marine časti.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 83
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Minecraft môže vyzerať aj takto 12
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Days Gone Remastered ukazuje svoje možnosti prístupnosti 50
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Cloud Imperium Games / Cloud Imperium Games Štýl: Akcia / Simulácia Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|