V Horizon: Forbidden West bude zapracované lezenie v Zelda štýle |
Tentoraz budete môcť v hre vyliezť hocikam.
Autori Horizonu si zobrali lekciu zo Zeldy a zapracovali ako glider, tak voľné lezenie. V novom interview to potvrdil game director Mathijs de Jonge, ktorý povedal:
"Oproti predchádzajúcej hre sme do Forbidden West pridali voľné lezenie. Teraz môžete úplne slobodne liezť kdekoľvek, po akýchkoľvek skalách, horách alebo útesoch, takže sme naozaj otvorili svet a urobili ho ešte lákavejším na preskúmanie a myslím, že vďaka háku sa skutočne všade dostanete rýchlo a jednoducho. Potom môžete rýchlo zoskočiť pomocou klzáku, vďaka tejto kombinácii je to svižné a zábavne."
Dodal aj viac k bojom na blízko, kde budú kombá a viac skillov:
"Zbrane na boj zblízka a systémy boja zblízka budú výrazne rozšírené. Teraz budú k dispozícii rôzne kombá, ktoré môžete získať aj prostredníctvom skill tree, a pritom každý kombo pohyb má svoje špecifické účely. Ten, ktorý vidíte v ukážke, má viacnásobný zásah a jeden z posledných zásahov spôsobuje dodatočné poškodenie. Je tu ďalší kombo pohyb, ktorý nazývame Resonator Blast, pri ňom si na kopiji vytvoríte energiu a vidíte, ako sa koniec kopije rozsvieti. Po jeho úplnom nabití môžete túto energiu v podstate nalepiť na nepriateľa a potom ho zamerať šípom. Tým sa na nepriateľovi vytvorí výbuch. Je tu oveľa väčšia hĺbka, aj vďaka tomu, že je v skill tree, je teraz možný oveľa väčší postup v celom systéme boja zblízka."
Čo sa týka vývoja na PS4 a PS5:
"Veľká časť vývoja prebiehala na konzole PlayStation 4 a veľa herných testov sa tiež uskutočnilo na PlayStation 4, takže sme sa uistili, že majitelia tejto konzoly budú mať skvelý zážitok a že hra Horizon: Forbidden West bude na tejto konzole vyzerať fantasticky.
Pre PlayStation 5 môžeme ísť samozrejme oveľa ďalej, vizuálne môžeme pridať oveľa viac detailov. Graficky je vykresľovanie podvodných scén na PlayStation 5 upravené, má ďalšie detaily a ďalšie systémy, systém vĺn je tu tiež lepší. Aj nasvietenie Aloy je na PS5 kvalitnejšie. Používame filmové nasvietenie, ktoré PlayStation 4 používa len v prestrihových scénach.
Potom máme ovládač DualSense, ktorý umožní viac vtiahnuť hráčov, pretože konkrétne pri zbraniach, ktoré sú v hre Horizon: Forbidden West také dôležité pre boj, adaptívne triggery sprostredkúvajú pocit natiahnutia luku a vypustenia šípu, ktorý je oveľa lepší ako pri DualShocku."
Zároveň bolo potvrdené, že hra na PS5 dostane aj 60 fps režim, ktorý doplní základných 30 fps režim.
Čo sa týka vydania, tam Sony potvrdilo, že ešte nevie, či hru stihnú vydať tento rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 29
- John Rambo film už má svojho herca, režisér filmu Sisu ho prenesie do Vietnamu 43
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ponúkol roadmapu do konca roka 87
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 39
- RECENZIA: Lies of P: Overture 36
- RECENZIA: Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition 12
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 60
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 18 zobraziť viac článkov >