Forza Horizon 5 používa raytracing na zvuky |
Forza Horizon 5 zvýši kvalitu zvukového spracovania ešte viac a to dvomi novými doplnkami. Prvým z nich je raytracing na zvuk, kde hra dynamicky analyzuje okolie auta a podľa toho upravuje vlastnosti zvuku. Teda napríklad, keď prejdete autom vedľa domu, zvuk sa upraví, keď ste v meste, viac sa ozýva atď.
Zároveň na Xbox Series XS príde aj ďalší doplnok a to nový formát kompresie zvuku, ktorý ešte zvýši zvukovú kvalitu.
Plus autori potvrdili, že Forza Horizon 5 bude mať najviac áut pri štarte v sérii.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Playground games Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|