3D Mark pridal do benchmarkov Sampler Feedback test |
Ďalšia DX12 funkcia prichádza do reálneho použitia, zatiaľ v benchmarku.
HARDWARE > NOVINKY >
Sampler Feedback je ďalšou z veľkých funkcií DirectX 12 Ultimate, ktorá môže zlepšiť výkon hier a celých enginov. Konkrétne Sampler Feedback umožňuje grafike pýtať si textúry alebo časti textúr, ktoré potrebuje k zobrazeniu, a umožňuje tak efektívne narábanie s pamäťou, cachovaním a nakoniec aj optimalizovať celý výkon.
Aktuálny benchmark v 3D Marku ukazuje, o koľko sa môže zvýši výkon na jednej menšej scéne (možno škoda, že nedali otvorený svet). Na teste, ktorý spravila EVGA s RTX3090, zvýšil výkon o 5.8%. Spolu s tým však idú aj nižšie nároky na grafickú pamäť a rýchlejšie načítavanie textúr. Toto hlavne vo veľkých svetoch bude ideálne v spojení s DirectStorage, kde sa načítavanie textúr presunie mimo procesora.
Zdroj:
benchmarks.ul.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 11
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: NHL 26 37
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >