3D Mark pridal do benchmarkov Sampler Feedback test |
Ďalšia DX12 funkcia prichádza do reálneho použitia, zatiaľ v benchmarku.
HARDWARE > NOVINKY >
Sampler Feedback je ďalšou z veľkých funkcií DirectX 12 Ultimate, ktorá môže zlepšiť výkon hier a celých enginov. Konkrétne Sampler Feedback umožňuje grafike pýtať si textúry alebo časti textúr, ktoré potrebuje k zobrazeniu, a umožňuje tak efektívne narábanie s pamäťou, cachovaním a nakoniec aj optimalizovať celý výkon.
Aktuálny benchmark v 3D Marku ukazuje, o koľko sa môže zvýši výkon na jednej menšej scéne (možno škoda, že nedali otvorený svet). Na teste, ktorý spravila EVGA s RTX3090, zvýšil výkon o 5.8%. Spolu s tým však idú aj nižšie nároky na grafickú pamäť a rýchlejšie načítavanie textúr. Toto hlavne vo veľkých svetoch bude ideálne v spojení s DirectStorage, kde sa načítavanie textúr presunie mimo procesora.
Zdroj:
benchmarks.ul.com
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 34
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 72
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 25
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >












