3D Mark pridal do benchmarkov Sampler Feedback test |
Ďalšia DX12 funkcia prichádza do reálneho použitia, zatiaľ v benchmarku.
HARDWARE > NOVINKY >
Sampler Feedback je ďalšou z veľkých funkcií DirectX 12 Ultimate, ktorá môže zlepšiť výkon hier a celých enginov. Konkrétne Sampler Feedback umožňuje grafike pýtať si textúry alebo časti textúr, ktoré potrebuje k zobrazeniu, a umožňuje tak efektívne narábanie s pamäťou, cachovaním a nakoniec aj optimalizovať celý výkon.
Aktuálny benchmark v 3D Marku ukazuje, o koľko sa môže zvýši výkon na jednej menšej scéne (možno škoda, že nedali otvorený svet). Na teste, ktorý spravila EVGA s RTX3090, zvýšil výkon o 5.8%. Spolu s tým však idú aj nižšie nároky na grafickú pamäť a rýchlejšie načítavanie textúr. Toto hlavne vo veľkých svetoch bude ideálne v spojení s DirectStorage, kde sa načítavanie textúr presunie mimo procesora.
Zdroj:
benchmarks.ul.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53 zobraziť viac článkov >