Analýza grafiky Far Cry 6 na PC a konzolách |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Far Cry 6.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Far Cry 6 a jeho jednotlivé grafické efekty, ako aj celkový výkon. Ako vieme, konzoly idú pekne na 60 fps, kde PS5 a Xbox Series X sa snažia blížiť k 4K, kde Xbox je k tomu bližšie. Idú na trochu znížených nastaveniach z PC. PC má pritom aj raytracing, ktorý je však len slabo implementovaný na tiene a rovnako obmedzený na odlesky. Tie sú na niektorých plochách a v nízkom rozlíšení, kde sa nedá nastaviť vyššie. DF hovorí, že je škoda, že tento výkon neinvestovali radšej do raytracingového AO.
Na PC má však hra problémy so správou textúr v pamäti a zjavne autori nenastavili aj dobré limity pre karty, napríklad na RTX3080 nevyužijú 10GB, ale len 8GB a aj tak následne znižujú kvalitu textúr. Na PC tieto veci nedotiahli. Minimálne pre Nvidia karty.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 33
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













