Analýza grafiky Far Cry 6 na PC a konzolách |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Far Cry 6.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Far Cry 6 a jeho jednotlivé grafické efekty, ako aj celkový výkon. Ako vieme, konzoly idú pekne na 60 fps, kde PS5 a Xbox Series X sa snažia blížiť k 4K, kde Xbox je k tomu bližšie. Idú na trochu znížených nastaveniach z PC. PC má pritom aj raytracing, ktorý je však len slabo implementovaný na tiene a rovnako obmedzený na odlesky. Tie sú na niektorých plochách a v nízkom rozlíšení, kde sa nedá nastaviť vyššie. DF hovorí, že je škoda, že tento výkon neinvestovali radšej do raytracingového AO.
Na PC má však hra problémy so správou textúr v pamäti a zjavne autori nenastavili aj dobré limity pre karty, napríklad na RTX3080 nevyužijú 10GB, ale len 8GB a aj tak následne znižujú kvalitu textúr. Na PC tieto veci nedotiahli. Minimálne pre Nvidia karty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 19
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Fallout seriál už má oficiálne potvrdenú druhú sériu 40 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|