Nvidia predstavila DLDSR funkciu s AI, pridáva aj Marty Mcfly Reshade ray tracing a filtre do Experience

Nvidia ďalej rozširuje funkcie na úpravu obrazu.

pridal saver 11.1.2022 o 19:40 pod hardware
Nvidia predstavila DLDSR funkciu s AI, pridáva aj Marty Mcfly Reshade ray tracing a filtre do Experience

HARDWARE > NOVINKY >

Nvidia sa rozbehla s novými funkciami a po DLSS alebo nedávnom pridaní Image Scalingu pridáva ďalšiu možnosť na zvyšovanie rozlíšenia, respektíve v tomto prípade kvality obrazu a to AI Dynamic Super Resolution, ktoré je nazvané DLDSR - Deep Learning Dynamic Super Resolution.

Presnejšie DSR renderuje obraz vo vyššom rozlíšení, ale zobrazí ho v nižšom. Teda, ak máte 1080p monitor a dostatok výkonu, môžete si dať vyrenderovať obraz aj v 4K a následne sa zmenší do 1080p s tým, že výsledok bude kvalitnejší.

Nvidia predstavila DLDSR funkciu s AI, pridáva aj Marty Mcfly Reshade ray tracing a filtre do Experience

DSR majú už dlhšie v nastaveniach Control panelu, ale teraz ho rozšírili a obohatili o AI na RTX kartách. Podľa Nvidie môže byť takto dvakrát efektívnejšie pri rovnakej kvalite obrazu. Ukazujú to na obrázku z Prey. Tomu cez DLDSR zvýšili kvalitu pri zachovaní framerate. Teda renderovali v 1620p a downgradovali na 1080p.

Nvidia predstavila DLDSR funkciu s AI, pridáva aj Marty Mcfly Reshade ray tracing a filtre do Experience

Je to niečo ako opačné DLSS, ale zapracované priamo v ovládačoch, nie je prepojené s hrou a nemusí to mať hra zapracované. Aj keď oproti DLSS si musí AI poradiť vždy len s jedným frejmom a neanalyzuje predchádzajúce. 

Nvidia predstavila DLDSR funkciu s AI, pridáva aj Marty Mcfly Reshade ray tracing a filtre do Experience

Nvidia predstavila DLDSR funkciu s AI, pridáva aj Marty Mcfly Reshade ray tracing a filtre do Experience

Popritom Nvidia spolupracuje aj s Reshade moderom Pascalom Gilcherom, známym ako Marty McFly, a práve do Geforce Experience Freestyle overlayu pridali jeho filtre, vrátane ray traced global illumination shaderu. Teda už si pre vylepšenie hry o simulovaný ray tracing nebudete musieť spúšťať ReShade, ale spravíte to rovno cez  ALT+F3.

Konkrétne pridajú filtre:

  • SSRTGI (Screen Space Ray Traced Global Illumination) známy ako “Ray Tracing ReShade Filter” zlepšujúci nasvietenia tiene v obľúbených tituloch pridávajúcich grafike hĺbku.
  • SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) vylepšuje zasadenie objektov do prostredia
  • Dynamic DOF (Depth of Field) dynamický hĺbkový efekt s bokeh efektom pre viac cinematickejší pocit zo scény

Vďaka DLDRS a filtrom môžete výrazne vylepšiť vizuál starých hier.

Popritom Nvidia s novými ovládačmi pridala aj optimalizácie pre prichádzajúci God of War, Rainbow Six: Extraction,  The Anacrusis, GRIT alebo Monster Hunter Rise. Zlepšili aj Hitman III.





Páči sa mi! (+4)




hlasovanie


Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
HLASOVANIE
sutaz
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Ps5 dual sense - nova seria 1/... (1)
Caute ludia. Chcem sa s vami podelit o skusenost s...
|Výpredaj hrozostrasnych titulo... (0)
ktore sa oplatia kupit? su tam celkom zaujimave ...
|Monitor aspoň 27 pre hranie a ... (1)
Ahojte prosím vás nakoľko dosť modelujem cez blend...
|Cena pc (18)
Ahojte chcel by som sa opýtať že koľko za túto zos...
|Xbox one error 106 (8)
Vie niekto poradit? Uz som bezradny Pri zapnuti h...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2022 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk