Hlbšia analýza PC verzie The Last of Us hry |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na problémy PC verzie hry.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na problémy PC verzie hry. Rozoberajú ako náročnosť na VRAM, tak dĺžku kompilovania shaderov, ale aj samotný výkon hry. Kde vidia veľmi rozmanitý výkon, pričom nejde ani o kompilovanie shaderov, ale aj keď vstúpite do miestnosti alebo oblasti tak sa framerate ustáli až po nejakej minúte, keďže zrejme v pozadí hra niečo nahráva Zrejme ide o streamovanie a dekompresiu textúr, pričom zapracovanie na PC je zle spravené.
Našli zaujímavosti ako to, že High a Ultra textúry sú prakticky rovnaké a medium textúry vyzerajú ako low v iných hrách. Zároveň ukazujú výrazne dlhšie nahrávanie na PC alebo ovládanie myšou, ktoré tiež nie je dobré. V zásade zlý port v mnohých oblastiach a potrebuje ešte veľa práce. Hru odporúčajú len tým, ktorí majú rýchle CPU a výkonné GPU. Zároveň pod 8GB VRAM môže hra trhať aj na slabších nastaveniach, berie okolo 10 GB a viac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila megavýpredaj 99
- RECENZIA: Alan Wake 2: Night Springs DLC 33
- Z Epic store boli leaknuté ešte nevydané hry 18
- Assassin's Creed Shadows ponúkol rozsiahlejšiu ukážku hrateľnosti 104
- Dragon Age: The Veilguard ukázal 20 minút zo svojej hrateľnosti 119
- Druhá expanzia pre Cyberpunk 2077 mala byť na Mesiaci 39
- Star Wars Outlaws sa opäť ukazuje, ponúkne akčnú adventúru v ďalekej galaxii 45
- Kam sa všade dostaneme v Indiana Jones and the Great Circle hre? 43
- RECENZIA: Outcast - A New Beginning 7
- Call of Duty: Black Ops 6 nebude mať cez 300GB 37 zobraziť viac článkov >