Ratchet & Clank Rift Apart priblížil svoje možnosti na PC |
Ratchet ponúkne ako ray tracing, tak RTX IO a nechýba ani DLSS alebo Reflex.
HRY > NOVINKY >
Tentoraz sa prezentácie Ratcheta a Clanka ujala Nvidia a priblížila jednotlivé jeho funkcie a niektoré aj na videách.
Konkrétne hra bude podporovať:
- NVIDIA DLSS 3 - na znásobenie výkonu pomoci AI. Pri rozlíšení 4K, so zapnutými ray tracingovými efektmi a maximálnym nastavením dosiahnu majitelia desktopových GeForce RTX 4080 a 4090 hranicu 140 FPS.
- NVIDIA Reflex - zníženie latencie systému v hre Ratchet & Clank: Rift Apart až o 48%.
- NVIDIA RTX IO - technológia práce s úložiskom akcelerovaná GPU umožňuje rýchle načítanie herných prvkov.
- NVIDIA DLAA - režim vyhladzovania hrán založený na AI pre užívateľov, ktorí majú voľnú kapacitu vo výkone GPU a chcú kvalitnejší obraz.
- Ray tracing - ray tracing bude aplikovaný na na tiene, ambientnu oklúziu a odrazy
Autori k tomu doplnili, že pri vydaní pôjde ray tracing len na Nvidia kartách. Spolupracujú s AMD, aby ho rozbehali čo najskôr aj na AMD kartách. K Intelu nepovedali nič.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové mega zľavy spustené 41
- Mafia: The Old Country je už gold 102
- Sega sprístupnila deväť retro hier zadarmo pred ich odstránením z mobilných obchod 7
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 85
- RECENZIA: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition (Switch 2) 56
- RECENZIA: FBC: Firebreak 58
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 61
- Nintendo už rozdáva bany na Switch 2 konzole 51
- DOJMY: Borderlands 4 25
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|