Ratchet & Clank Rift Apart priblížil svoje možnosti na PC |
Ratchet ponúkne ako ray tracing, tak RTX IO a nechýba ani DLSS alebo Reflex.
HRY > NOVINKY >
Tentoraz sa prezentácie Ratcheta a Clanka ujala Nvidia a priblížila jednotlivé jeho funkcie a niektoré aj na videách.
Konkrétne hra bude podporovať:
- NVIDIA DLSS 3 - na znásobenie výkonu pomoci AI. Pri rozlíšení 4K, so zapnutými ray tracingovými efektmi a maximálnym nastavením dosiahnu majitelia desktopových GeForce RTX 4080 a 4090 hranicu 140 FPS.
- NVIDIA Reflex - zníženie latencie systému v hre Ratchet & Clank: Rift Apart až o 48%.
- NVIDIA RTX IO - technológia práce s úložiskom akcelerovaná GPU umožňuje rýchle načítanie herných prvkov.
- NVIDIA DLAA - režim vyhladzovania hrán založený na AI pre užívateľov, ktorí majú voľnú kapacitu vo výkone GPU a chcú kvalitnejší obraz.
- Ray tracing - ray tracing bude aplikovaný na na tiene, ambientnu oklúziu a odrazy
Autori k tomu doplnili, že pri vydaní pôjde ray tracing len na Nvidia kartách. Spolupracujú s AMD, aby ho rozbehali čo najskôr aj na AMD kartách. K Intelu nepovedali nič.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 70
- Autori Assassin's Creed Shadows sa ospravedlňujú japonským fanúšikom a vysvetľujú, 122
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl sa znovu odkladá 93
- Výrobcovia grafických kariet šetria na kvalitnej paste, čo má za následok jej rých 86
- Budu toto ceny nových Ryzen 9000 procesorov? 84
- Deadpool & Woverine trailer sa dostal do Guinessovej knihy rekordov 24
- Akú hernú klávesnicu kúpiť? 56
- Článok: Samsung Galaxy Watch7 37
- RECENZIA: Nobody Wants to Die 13
- Nový Ryzen 7 9700X bude v hrách o 2% rýchlejší v porovnaní s Ryzen 7 7800X3D. Čo t 62 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|