Ratchet & Clank Rift Apart priblížil svoje možnosti na PC |
Ratchet ponúkne ako ray tracing, tak RTX IO a nechýba ani DLSS alebo Reflex.
HRY > NOVINKY >
Tentoraz sa prezentácie Ratcheta a Clanka ujala Nvidia a priblížila jednotlivé jeho funkcie a niektoré aj na videách.
Konkrétne hra bude podporovať:
- NVIDIA DLSS 3 - na znásobenie výkonu pomoci AI. Pri rozlíšení 4K, so zapnutými ray tracingovými efektmi a maximálnym nastavením dosiahnu majitelia desktopových GeForce RTX 4080 a 4090 hranicu 140 FPS.
- NVIDIA Reflex - zníženie latencie systému v hre Ratchet & Clank: Rift Apart až o 48%.
- NVIDIA RTX IO - technológia práce s úložiskom akcelerovaná GPU umožňuje rýchle načítanie herných prvkov.
- NVIDIA DLAA - režim vyhladzovania hrán založený na AI pre užívateľov, ktorí majú voľnú kapacitu vo výkone GPU a chcú kvalitnejší obraz.
- Ray tracing - ray tracing bude aplikovaný na na tiene, ambientnu oklúziu a odrazy
Autori k tomu doplnili, že pri vydaní pôjde ray tracing len na Nvidia kartách. Spolupracujú s AMD, aby ho rozbehali čo najskôr aj na AMD kartách. K Intelu nepovedali nič.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 51
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|