Ratchet & Clank Rift Apart priblížil svoje možnosti na PC |
Ratchet ponúkne ako ray tracing, tak RTX IO a nechýba ani DLSS alebo Reflex.
HRY > NOVINKY >
Tentoraz sa prezentácie Ratcheta a Clanka ujala Nvidia a priblížila jednotlivé jeho funkcie a niektoré aj na videách.
Konkrétne hra bude podporovať:
- NVIDIA DLSS 3 - na znásobenie výkonu pomoci AI. Pri rozlíšení 4K, so zapnutými ray tracingovými efektmi a maximálnym nastavením dosiahnu majitelia desktopových GeForce RTX 4080 a 4090 hranicu 140 FPS.
- NVIDIA Reflex - zníženie latencie systému v hre Ratchet & Clank: Rift Apart až o 48%.
- NVIDIA RTX IO - technológia práce s úložiskom akcelerovaná GPU umožňuje rýchle načítanie herných prvkov.
- NVIDIA DLAA - režim vyhladzovania hrán založený na AI pre užívateľov, ktorí majú voľnú kapacitu vo výkone GPU a chcú kvalitnejší obraz.
- Ray tracing - ray tracing bude aplikovaný na na tiene, ambientnu oklúziu a odrazy
Autori k tomu doplnili, že pri vydaní pôjde ray tracing len na Nvidia kartách. Spolupracujú s AMD, aby ho rozbehali čo najskôr aj na AMD kartách. K Intelu nepovedali nič.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 60
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|