RE Engine Capcomu sa premenuje na REX engine, zapracuje aj Mesh shadre |
Nová technika ukázaná v Alan Wake prichádza aj do RE Enginu.
Capcom má svoj decentný RE Engine, ktorý používa vo svojich hrách. Posledné tituly už ukázali, že nemá moderné efekty, a tak ho Capcom plánuje upgradovať. Presnejšie už vyvíja novú verziu enginu nazvanú REX - RE Next Engine. Do neho bude postupne pridávať stále novšie súčasti a to:
- REDox
- REUI
- RELog
- REFlows
- REAssetStream
- REProfiler
- RELAuncher
- RERuntime
Vo videu to autori bližšie opísali:
Čo je dôležité, zapracuje do neho hlavne Mesh Shaders, teda techniku, ktorú teraz použil aj Alan Wake. Remedy však zatiaľ nepriblížilo, ako meshe využili, ale Capcom hovorí, že:
"Tituly, ktoré sú aktuálne vo vývoji, budú vykresľovať pozadia pomocou Mesh Shaderov. Hlavný dôvod pre použitie Mesh shaderov bola flexibilná kompresia vertex bufferu. Tie znížia využitie video pamäte kompresiou a dekompresiou dát. Vo veľa prípadoch kompresia umožnila 40% zníženie využitia pamäte, ale možné je aj väčšie."
Hovoria, že pri hardvéri bez mesh shaderov budú musieť emulovať funkciu cez vertex shadery, ale so zlým znovupoužitím vertexov.
Zároveň bude v novom engine hlbšie zapracovaný aj ray tracing, ktorý bude podporovať nové funkcie, vylepší sa výkon a manažment pamäte, draw cally a záťaž GPU.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Chcete si zahrať Fallout štýl hry v exceli? 5 zobraziť viac článkov >