RE Engine Capcomu sa premenuje na REX engine, zapracuje aj Mesh shadre |
Nová technika ukázaná v Alan Wake prichádza aj do RE Enginu.
Capcom má svoj decentný RE Engine, ktorý používa vo svojich hrách. Posledné tituly už ukázali, že nemá moderné efekty, a tak ho Capcom plánuje upgradovať. Presnejšie už vyvíja novú verziu enginu nazvanú REX - RE Next Engine. Do neho bude postupne pridávať stále novšie súčasti a to:
- REDox
- REUI
- RELog
- REFlows
- REAssetStream
- REProfiler
- RELAuncher
- RERuntime
Vo videu to autori bližšie opísali:
Čo je dôležité, zapracuje do neho hlavne Mesh Shaders, teda techniku, ktorú teraz použil aj Alan Wake. Remedy však zatiaľ nepriblížilo, ako meshe využili, ale Capcom hovorí, že:
"Tituly, ktoré sú aktuálne vo vývoji, budú vykresľovať pozadia pomocou Mesh Shaderov. Hlavný dôvod pre použitie Mesh shaderov bola flexibilná kompresia vertex bufferu. Tie znížia využitie video pamäte kompresiou a dekompresiou dát. Vo veľa prípadoch kompresia umožnila 40% zníženie využitia pamäte, ale možné je aj väčšie."
Hovoria, že pri hardvéri bez mesh shaderov budú musieť emulovať funkciu cez vertex shadery, ale so zlým znovupoužitím vertexov.
Zároveň bude v novom engine hlbšie zapracovaný aj ray tracing, ktorý bude podporovať nové funkcie, vylepší sa výkon a manažment pamäte, draw cally a záťaž GPU.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 298
- RECENZIA: Vivat Slovakia 119
- Alza spustila nové zľavy 15
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 64
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 168
- John Wick 5 film začne nový príbeh 43
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 90
- Porovnanie GTA V a GTA VI 91 zobraziť viac článkov >