Nekonečné vlny zombíkov, hazard so zbraňami a neustále behanie. Taký je Hellbreach: Vegas! |
Prišiel ďalší Call of Duty: Zombies klon z Wishu?
Je sklamaním, ak niečo, na čo ste sa ani len netešili, nijako nesklame, ale ani neprekoná očakávania, ktoré ste vlastne v prvom rade ani nemali? Tak nejako by sa dali sumarizovať moje dojmy z hrania zombie akcie Hellbreach: Vegas, ktorá by sa skutočne dala miestami nazvať akýmsi Call of Duty: Zombies z Wishu alebo prostým študentským projektom. Hra je totižto podľa slov autorov vo vývoji už viac ako dva a pol roka, no tú potrebnú iskru som počas hrania žiaľ nenašiel...
Jedná sa vlastne o celkom simplexný koncept, kedy v singleplayer režime alebo v kooperácii až štyroch preživších zbesilo beháte po postupne odmykanej mape akejsi rozpadajúcej sa buržoáznej ulice, lokalizovanej dakde uprostred Las Vegas. Podobnosti so Zombies nájdete ďalej aj v nekonečných vlnách zombie nepriateľov, ktorí sú tentoraz zastúpení akýmisi tieňovými monštrami. Okrem drobnej cupitajúcej lebky narazíte aj na agilnejšie ohavy, akými sú napríklad aj poriadne odolní berserkeri. Nechýbajú samozrejme ani boxy na zakúpenie munície či hracie automaty, z ktorých si vylovíte investovaním nemalej čiastky nové zbrane, explozívne materiály či dočasný boost. No a keď už poznáte všetky tieto systémy, hernú slučku iba donekonečna točíte podobne ako automaty vo Vegas, avšak rekord zatiaľ drží údajne hráč s maximálne 57 kolami.
Na šiestich rozlične veľkých mapách, ktoré sa majú vo finálnej hre nachádzať, vás čaká teda behanie a samozrejme strieľanie monštier, z ktorých padajú peniaze alebo lebky. Za lebky si odomknete nové sekcie pouzatváranej mapy a s peniazmi aktivujete automaty či vybrakujete nábojnicové boxy. Treba však dať pozor na zaujímavý systém inflácie, ktorý pohyblivé ceny pri pravidelnom platení ovplyvňuje. Nápomocné perky nájdete roztrúsené vo forme prehnane veľkých kariet rôzne po zemi a k udržaniu kontroly nad vlnami určite napomôže aj možnosť barikádovania otvorov, ktorými sa monštrá k vám dostávajú. Z hľadiska vývoja hrateľnosti sa po prvých piatich minútach Hellbreach: Vegas úplne zastaví a je tak pravdepodobné, že sa začnete pomerne skoro nudiť. Otázkou tak zostáva, ako plánujú autori dlhodobejšie hranie zatraktívniť alebo minimálne aspoň ozvláštniť pre hráčov, ktorí s ním plánujú zostať dlhšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- Článok: Nintendo Switch 2 64
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- RECENZIA: Dune: Awakening 34
- Ceny PlayStation Plus porastú 153
- Nové mega zľavy spustené 38
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Iceberg Interactive / Infinity Ape Studios Štýl: Akcia / Multiplayer
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|