Nekonečné vlny zombíkov, hazard so zbraňami a neustále behanie. Taký je Hellbreach: Vegas! |
Prišiel ďalší Call of Duty: Zombies klon z Wishu?
Je sklamaním, ak niečo, na čo ste sa ani len netešili, nijako nesklame, ale ani neprekoná očakávania, ktoré ste vlastne v prvom rade ani nemali? Tak nejako by sa dali sumarizovať moje dojmy z hrania zombie akcie Hellbreach: Vegas, ktorá by sa skutočne dala miestami nazvať akýmsi Call of Duty: Zombies z Wishu alebo prostým študentským projektom. Hra je totižto podľa slov autorov vo vývoji už viac ako dva a pol roka, no tú potrebnú iskru som počas hrania žiaľ nenašiel...
Jedná sa vlastne o celkom simplexný koncept, kedy v singleplayer režime alebo v kooperácii až štyroch preživších zbesilo beháte po postupne odmykanej mape akejsi rozpadajúcej sa buržoáznej ulice, lokalizovanej dakde uprostred Las Vegas. Podobnosti so Zombies nájdete ďalej aj v nekonečných vlnách zombie nepriateľov, ktorí sú tentoraz zastúpení akýmisi tieňovými monštrami. Okrem drobnej cupitajúcej lebky narazíte aj na agilnejšie ohavy, akými sú napríklad aj poriadne odolní berserkeri. Nechýbajú samozrejme ani boxy na zakúpenie munície či hracie automaty, z ktorých si vylovíte investovaním nemalej čiastky nové zbrane, explozívne materiály či dočasný boost. No a keď už poznáte všetky tieto systémy, hernú slučku iba donekonečna točíte podobne ako automaty vo Vegas, avšak rekord zatiaľ drží údajne hráč s maximálne 57 kolami.
Na šiestich rozlične veľkých mapách, ktoré sa majú vo finálnej hre nachádzať, vás čaká teda behanie a samozrejme strieľanie monštier, z ktorých padajú peniaze alebo lebky. Za lebky si odomknete nové sekcie pouzatváranej mapy a s peniazmi aktivujete automaty či vybrakujete nábojnicové boxy. Treba však dať pozor na zaujímavý systém inflácie, ktorý pohyblivé ceny pri pravidelnom platení ovplyvňuje. Nápomocné perky nájdete roztrúsené vo forme prehnane veľkých kariet rôzne po zemi a k udržaniu kontroly nad vlnami určite napomôže aj možnosť barikádovania otvorov, ktorými sa monštrá k vám dostávajú. Z hľadiska vývoja hrateľnosti sa po prvých piatich minútach Hellbreach: Vegas úplne zastaví a je tak pravdepodobné, že sa začnete pomerne skoro nudiť. Otázkou tak zostáva, ako plánujú autori dlhodobejšie hranie zatraktívniť alebo minimálne aspoň ozvláštniť pre hráčov, ktorí s ním plánujú zostať dlhšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 344
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 124
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Iceberg Interactive / Infinity Ape Studios Štýl: Akcia / Multiplayer
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|