Ak by Yoshinori Kitase remakoval Final Fantasy VIII, prerobil by bojový systém |
Síce sa žiaden remake nepripravuje, ale ak by sa pripravoval, tvorca hry by niekoľko vecí prekopal.
JRPG Final Fantasy VIII vyšla 11. februára 1999, takže dnes oslavuje 25 rokov. Hra nebola taká populárna ako legendárna sedmička, aj tak mala svojich fanúšikov a svoje silné stránky. Oslovila príbehom, technickým spracovaním a aj tým, že bola dosť iná od predchádzajúcej, čo teda malo aj svojich odporcov. Síce v Square Enix žiaden remake nechystajú, ale keďže teraz oslavuje toto výročie, jej tvorca Yoshinori Kitase sa nevyhol otázkam práve o možnostiach remaku.
Hovorí, že nič také nechystajú. Priniesť v dnešnej dobre JRPG s takým množstvom obsahu ako kedysi je totiž veľmi náročné. Predstavovalo by to veľkú investíciu času aj úsilia a v Square Enix by museli veľmi intenzívne uvažovať nad tým, či sa im oplatí pustiť do takéhoto projektu. Ak by ale Kitase niekedy mohol priniesť remake osmičky, podľa vlastných slov by prepracoval súboje, keďže podľa neho mali hráči problém s Junction systémom v hre.
"Myslím, že si pamätáte, že sme vo Final Fantasy 8 mali Junction systém. Tento systém spočíval v tom, že nepriatelia sa levelovali podľa toho, akú úroveň mal hráč. A samozrejme ste potom museli použiť systém Junction a to, ako si ho prispôsobiť, aby ste tam prekonali výzvu. A myslím si, že pre niektorých ľudí to bol veľmi ťažký systém. V závislosti od schopností hráča niekedy jednoducho neprišli na ten najlepší spôsob, ako to urobiť.
Takže si myslím, že by som sa k tomu chcel vrátiť a skutočne prepracovať bojový systém v hre a urobiť z neho niečo, kde by táto úroveň náročnosti a prístupnosti pre niektorých fanúšikov bola oveľa lepšie vyvážená. Takže si myslím, že to je vec, na ktorú by som sa pozrel najviac, ak by som sa mal zaoberať jej remakovaním."
Remake tak možno nikdy nedostaneme, ale ak by ste si hru chceli pripomenúť (či zahrať prvý raz), v roku 2019 dostala remaster pre PC a konzoly.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 18
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 185
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 50
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Nové zľavy pred Vianocami 15
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Metroid Prime 4: Beyond 35 zobraziť viac článkov >
|
PS2
PC Vývoj: Square Enix / Square Enix Štýl: RPG |
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |














