Pred Overwatch 2 je rok plný zmien |
Bude to po toľkých zmenách vôbec ešte Overwatch?
V roku 2016 sa milióny hráčov zamilovali do neuveriteľne chytľavej 6v6 multiplayerovej akcie v unikátnom svete Blizzardu, Tá hra už ale dávno neexistuje. Pomenili sa triedy, formát sa zmenil na 5v5, pribudlo viac života a po novom sa už postavy aj dokážu samé healovať. No a tento rok sú na pláne ďalšie veľké zmeny, ktoré Overwatch 2 poriadne zmenia. Autori totiž chcú, aby sa táto tímová hra dala hrať aj viac na seba, takže postavy dostanú viac pasívnych schopností.
Bližšie to Blizzard rozpísal na svojom blogu a tento rok nás tak čaká hŕba zmien. Veľká časť sa týka dobre známeho systému rankingu, ktorý sa úplne zmení. Od sezóny 9 nastúpi nový systém, ktorý má byť presnejší a má lepšie reflektovať váš progres, rovnako sa upraví matchmaking. Pribudne obrazovka s informáciami o ranku. Viac bodov získate za víťazstvo vo viacerých zápasoch za sebou alebo za výhru po pravdepodobnej prehre a víťazstvo v zápase. Uvidíte aj poznámky za to, keď sa zaseknete v sérii prehier alebo prehráte zápas, ktorý ste mali vyhrať. Všetky tieto faktory sa budú podieľať na vašom ranku. Novým top rankom bude teraz Champion.
Mení sa aj zbieranie competitive bodov, ktoré ste mohli vymieňať za zlaté zbrane. Tieto končia v 8. sezóne a od 9. sa zmenia na legacy body. Ak nejaké ešte budete mať, môžete ich vymeniť za zlaté zbrane. O novej sezóny sa budú zbierať nové body, ktoré budete meniť za nefritové zbrane.
Zmení sa však aj hrateľnosť hry a samotné základy hry. Zmení sa akcia, z ktorej by mal byť lepší pocit, teda aj efekty zbraní, kde sa napríklad zmení veľkosť projektilov, hitscan, upraví sa travel time projektilov a podobne. Postavy s HP na úrovni 150-175 dostanú nárast o 25 HP. Postavy s 200-300 HP dostanú nárast o 50 HP. Postavy s viac ako 300 HP dostanú nárast až o 75-100HP.
To je obrovská zmena a vidieť, že Blizzard chce dosiahnuť, aby sa hráči nemuseli toľko spoliehať na tím, čo nám už naznačil healovaním samého seba. každá postava si dokáže sama zregenerovať 20HP, ak 5 sekúnd nedostáva žiaden damage. DPS postavy redukujú nepriateľom regeneráciu o 20% pri útočení. Support postavy sa regenerujú už po 2,5 sekunde. Tankov sa týkajú viaceré zmeny, napríklad redukcia knockbacku, úprava nabíjania ultimátky a podobne.
Uvidíme, ako budú na všetky tieto zmeny reagovať hráči a či sa zmieria s tým, že táto tímová akcia už nebude tak založená na tímovej spolupráci.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 141
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 36
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|