Horor MADiSON VR sa odkladá |
Nie je však problém s hrou, ale autori ju chcú technicky ešte zlepšiť.
MADiSON VR je VR verzia poriadne strašidelného, ale aj kvalitného herného hororu. Ak hru nepoznáte, pozrite si našu recenziu. Teraz vás však ešte hlbšie vtiahne do svojich hrôz. Podľa pôvodných plánov sme už hru mali hrať, ale nakoniec si na ňu musíme ešte počkať. Autori sa totiž rozhodli pre odklad, avšak nie z dôvodu problémov na hre, ale kvôli aktualizácii Unity enginu, ktorá im umožní dosiahnuť lepší technický stav. Vydali k tomu aj rozsiahle oficiálne stanovisko:
"22. marca Unity vydalo nové SDK, ktoré nám umožnilo použiť režim 90 Hz namiesto plánovaného režimu 60/120 (interpolácia). Dúfali sme, že túto zmenu budeme môcť implementovať do MADiSON VR prostredníctvom rýchleho patchu a ešte stihnúť dátum vydania. Teraz je však jasné, že to nedokážeme (okrem vývoja nám spoločnosť Sony celkom oprávnene nariadi ďalších celých päť dní na Submission po implementácii).
Radi by sme vám poskytli trochu viac informácií o tom, ako nové SDK zlepší vaše hranie na MADiSON VR:
Našou ambíciou je vytvoriť s MADiSON VR realistickú a skľučujúcu atmosféru. A to sme dosiahli prostredníctvom realistického osvetlenia a tieňov v reálnom čase. Tieto prvky vo veľkej miere využívajú procesor na všetkých platformách.
Aby to bolo možné vo VR, používame techniku nazývanú Single-Pass Rendering, takže operácie náročné na zdroje sa vykonávajú len raz za snímku. Bohužiaľ, jej použitie nám predtým znemožnilo používať aj funkciu DFR v systéme PSVR 2, pretože implementácia Unity PSVR 2 mala s touto kombináciou známy problém. Bez DFR by bolo možné vydať hru iba pomocou režimu 60/120 (interpolácia), ktorý fungoval primerane, avšak vždy sme mali pocit, že trochu zaostáva za kvalitou, o ktorú sme sa snažili. Od 22. marca nové SDK Unity teraz otvára DFR a tým aj možnosť zasiahnuť režim 90 Hz. Vylepšenie na poslednú chvíľu, ktoré jednoducho nemôžeme ignorovať.
Vieme, že to bude pre fanúšikov VR a hororu veľkým sklamaním a je nám ľúto, že vám musíme túto správu oznámiť. Veríme však, že je to najlepší krok.
Trápili sme sa, či hru vydať podľa plánu a potom ju opraviť na 90 Hz režim (plne pretestovaný), keď bude pripravená, ale máme pocit, že príležitosť, ktorú poskytuje 90 Hz režim, je naozaj dôležitá a MADiSON VR by mal byť vydaný v jeho novej možnej finálnej podobe, a preto sme prijali ťažké rozhodnutie hru o niekoľko týždňov odložiť.
Očakávame, že dodatočné vývojové práce budú relatívne jednoduché, a keď pripravíme náš nový submission a z neho vyplývajúci slot na vydanie s PlayStation a Steamom, oznámime vám nový dátum vydania, ktorý by sme vám mali byť schopní poskytnúť začiatkom budúceho týždňa."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle 237
- História Indiana Jones hier 81
- Recenzie hry Indiana Jones and the Great Circle sú vonku. Ako Indy obstál? 73
- Nové výpredaje spustené 19
- Čas vydania GTA 6 nedá herným firmám spávať 118
- Cyberpunk 2077 update 2.2 je už dostupný 64
- Kingdom Come: Deliverance II dostal požiadavky 59
- Robí Ubisoft všetko, aby znížil cenu akcií? 98
- CD Projekt naplánoval stream k Cyberpunk 2077 update 2.2 79
- Prichádza niečo malé... 49 zobraziť viac článkov >
PC
VR PS VR 2 Vývoj: Perp Games / Bloodious Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|