Black Myth Wukong zanalyzovaný na PS5 |
Digital Foundry sa pozrelo ako Black Myth Wukong funguje na PS5 a kde má problémy.
Digital Foundry sa pozrelo ako Black Myth Wukong funguje na PS5 a kde má problémy. Technických problémov je viac (problémy s načítavaním textúry, a detailov), ale čo sa týka výkonu, vlastné problémy má každý z grafických režimov.
Špeciálne 60 fps performance režim, ktorý reálne funguje na 30 fps ale s pridaným generovaním frejmov. Zároveň vo väčších bojoch framerate padá k 40 fps. Dúfajme ďalšie hry tento prístup nebudú opakovať, keďže framegeneration nie je vhodné pre takto nízky framerate a pre lag ovládania sa pod 60 fps ani nemá využívať. Tu cítiť ako je ovládanie zalagované, čo pri bojoch nepoteší, nehovoriac o artefaktoch.
Balance mod je lepší na lag, v podstate je tu vypnuté generovanie frejmov a hra ide okolo 45 fps. Problém je, že plynulosť obrazu je tu pre zmenu zasekaná. 45 fps nie je ani náhodou štandardný framerate a tak sú frejmey nerovnomerné. Hra vždy vygeneruje jeden dlhý frejm a dva krátke a to stále. Vizuálne sa tak zdá, že hra spomaľuje a zrýchľuje. Zároveň autori nedali ani 120Hz a VRR ale aj ak VRR forcnete v konzole, hra ide pod 48 fps, nevopchá sa do VRR pásma a nespraví nič.
Quality mod má pre zmenu najhoršie 30 fps zapracovanie, aké v hrách videli. Hra sa totiž nefixuje na 30 fps, ale na 32-33fps, niekedy 38 fps. Zároveň niekedy klesá pod 30 fps. Akoby autori nevedeli obmedziť hru na 30 fps a len nejako umelo spomaľovali. Znamená to znovu veľmi nerovnomerné zobrazovanie frejmov.
Viditeľne autori nemali s PS5 veľa skúseností a tak zapracovali len, čo si mysleli, že je dobré. Dva režimy majú zasekané a tretí má vysoký lag ovládania. Uvidíme, ako to budú opravovať.
Prešliu aj k porovnaniu s PC verziou, ktorá je vo vizuále výrazne vpredu. Mimochodom PS5 upscaluje hru cez FSR, čo je veľmi zlé na túto grafiku a vytvára rozpixelovaný obraz, keďže všetko čo nemá motion vektory ako efekty alebo srsť nevie správne upscalovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 48
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Game Science Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|