Ako pojme Assassin’s Creed Shadows modernú dobu? |
Šéf značky príblížil stav príbehu v modernej dobe a aj to, ako ho pojmú v Shadows hre.
Marc-Alexis Coté, šéf Assassin's Creed značky v Ubisofte, komentoval modernú príbehovú líniu v hrách a v novom interview vysvetlil, prečo ju minimalizovali. Totiž tento príbeh sa už začínal opakovať, bol stále problematickejší a odradzoval nových hráčov, ktorí by sa do príbehu nedostali.
Pokračujúce zameranie na postavy hľadajúce artefakty Isu urobilo príbeh predvídateľnejším a zredukovalo konflikt medzi templármi a asasínmi na priamu snahu o kontrolu nad magickými relikviami. Tento posun odvrátil pozornosť od toho, čo bolo vždy srdcom značky: skúmanie našej histórie.
Keď sa tento prístup začal opakovať, hráči aj kritici cítili, že moderný príbeh sa stal druhoradým záujmom, skôr vedľajšou úlohou než neoddeliteľnou súčasťou celkového zážitku. Okrem toho komplexnosť 15 rokov príbehu postaveného v tejto paralelnej dejovej línii vytvorila kognitívnu záťaž, ktorá sťažovala prístup k značke pre nováčikov.
Povedal aj o zapracovaní moderného príbehu v Shadows hre. V nej začnú s novou vetvou príbehu:
Ako sa posúvame vpred, naším cieľom je vrátiť históriu späť do centra zážitku hráčov. Moderný príbeh bude slúžiť skôr na vylepšenie, než na zatienenie historickej cesty. Vytvorením zmysluplného kontrastu medzi minulosťou a súčasnosťou sa snažíme obnoviť rovnováhu, ktorá bola kedysi charakteristickým znakom značky. Moderný príbeh bude skúmať hlbšie témy pamäti, identity a autonómie, ako minulosť formuje to, kým sme, a ako môže ovládanie tejto minulosti ovplyvniť našu budúcnosť. Tieto témy nám umožnia zamyslieť sa nad súčasnými problémami: sloboda verzus kontrola, sila poznania a napätie medzi individualitou a konformitou, a to všetko cez optiku histórie. Základy pre tento nový smer sa budú formovať v hre Assassin's Creed Shadows, ktorá položí základy pre tento vývoj príbehu, ktorý bude v nasledujúcich rokoch rásť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 60
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|