Bude mať GTA VI aj procedurálne generovaný obsah? |
Hlavný vývojár enginu spomenul procedurálne generovanie a aj ray tracing zapracovaný do RAGE enginu.
Profil vývojára naznačil, čo Rockstar zapracováva do RAGE enginu pre GTA VI. Hlavný vývojár enginu to rozpísal na linkedIn. Presnejšie na vedúcej pozícii enginu pracuje už 4 roky a stará sa napríklad o fyziku, AI, memory manažment, a teda všetko čo bude engine potrebovať, aby zvládal otvorené svety.
Ale dodáva, že aj o to aby engine fungoval aj na nextgen konzolách a PC, a popritom zapracuváva nové technológie ako ray tracing, ray tracingovú globálnu illumináciu, ale aj procedurálnu generáciu objektov a herných prostredí.
Ray tracing je v engine už teraz, aj keď len povrchne zapracovaný a dúfajme, že v GTA VI už bude aplikovaný na viac efektov. Čo sa týka procedurálnej generácie, bude to zrejme hlavne funkcia pre ich vývojárske nástroje, aj keď bolo by zaujímavé keby sa napríklad veci v uliciach viac menili a neboli 15 rokov v hre statické. Tu však vieme, že v tejto oblasti majú patent napríklad na procedurálne generovanie interiérov, ktoré môžu vygenerovať pri vývoji, ale v patente je aj to, že si ich môže kúpiť a upraviť samotný hráč. Uvidíme však, či to bude zapracované v hre.
GTA VI čakáme koncom budúceho roka, ale zároveň je tam veľká šanca, že titul bude ešte odložený.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 147
- RECENZIA: Where Winds Meet 48
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 111
- Dell tvrdí, že pol miliardy počítačov odkladá aktualizáciu na Windows 11 92
- RECENZIA: Resident Evil Survival Unit 2
- Aké smart hodinky na Vianoce? 65
- GTA 4 RTX Remix Compatibility mod je dostupný k stiahnutiu 31
- RECENZIA: Dark Quest 4 1
- Nominácie na Steam hru roka sú spustené spolu s výpredajom na Čierny piatok 14
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 53 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Rockstar / Rockstar Štýl: Akčná Adventúra
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















