Bude mať GTA VI aj procedurálne generovaný obsah? |
Hlavný vývojár enginu spomenul procedurálne generovanie a aj ray tracing zapracovaný do RAGE enginu.
Profil vývojára naznačil, čo Rockstar zapracováva do RAGE enginu pre GTA VI. Hlavný vývojár enginu to rozpísal na linkedIn. Presnejšie na vedúcej pozícii enginu pracuje už 4 roky a stará sa napríklad o fyziku, AI, memory manažment, a teda všetko čo bude engine potrebovať, aby zvládal otvorené svety.
Ale dodáva, že aj o to aby engine fungoval aj na nextgen konzolách a PC, a popritom zapracuváva nové technológie ako ray tracing, ray tracingovú globálnu illumináciu, ale aj procedurálnu generáciu objektov a herných prostredí.
Ray tracing je v engine už teraz, aj keď len povrchne zapracovaný a dúfajme, že v GTA VI už bude aplikovaný na viac efektov. Čo sa týka procedurálnej generácie, bude to zrejme hlavne funkcia pre ich vývojárske nástroje, aj keď bolo by zaujímavé keby sa napríklad veci v uliciach viac menili a neboli 15 rokov v hre statické. Tu však vieme, že v tejto oblasti majú patent napríklad na procedurálne generovanie interiérov, ktoré môžu vygenerovať pri vývoji, ale v patente je aj to, že si ich môže kúpiť a upraviť samotný hráč. Uvidíme však, či to bude zapracované v hre.
GTA VI čakáme koncom budúceho roka, ale zároveň je tam veľká šanca, že titul bude ešte odložený.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Indiana Jones hier 81
- Prvý trailer na Witcher IV je tu! 166
- Mafia: The Old Country ukázala krátku reklamu, príde v lete 2025 78
- Čas vydania GTA 6 nedá herným firmám spávať 128
- Nové výpredaje spustené 19
- Cyberpunk 2077 update 2.2 je už dostupný 65
- Mafia: The Old Country sa viac odhalila a priblížila nám Sicíliu v roku 1900 95
- Robí Ubisoft všetko, aby znížil cenu akcií? 98
- CD Projekt naplánoval stream k Cyberpunk 2077 update 2.2 79
- Prichádza niečo malé... 49 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Rockstar / Rockstar Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|