Phil Spencer už videl plány nového Xboxu, dodáva, že s Ninja Gaiden 4 začali pred 6-7 rokmi |
Phil Spencer v aktuálnom interview povedal viac k Ninja Gaiden značke.
K aktuálnemu Developer Directu spravil Phil Spencer nové interview, v ktorom povedal viac o detailoch Ninja Gaiden 4, konzole a aj hrách.
Ninja Gaiden 4 vydáva Xbox Game Studios
K Ninja Gaiden 4 konkrétne hovoril, že prvé rozhovory o titule začali už pre 6 alebo 7 rokmi, kedy chceli znovu oživiť túto pôvodne Xbox značku. Spojili sa s PlatinumGames a čiastočne spolupracovali aj s Team Ninja na realizácii hry. Popritom Koei Temco robil Ninja Gaiden 2 remaster.
Keďže to celé financovali Xbox Game Studios je vydavateľom titulu. Zrejme pôvodne plánovali vydanie exkluzívne na Xbox a PC, ale nakoniec hru rovno vydajú aj na PS5. To je ich nová stratégia, prinášať hry všade, nechcú ich uzatvárať na jednej platforme. Phil hovorí, že aj samotní tvorcovia chcú, aby ich hry hralo čo najviac hráčov a oni im to chcú umožniť.
Xbox - „Hardvér považujem za kritickú súčasť našej stratégie“
Čo sa týka budúcnosti Xboxu. Phil stále chce vlastný natívny hardvér a budú v ňom pokračovať. Povedal k tomu, že " 'Box je v názve našej značky a náš hardvér je základom toho, čo je Xbox."
Ale chce, aby ich Xbox hardvér bol inovatívny, kládol hry na prvé miesto a vyhral na základe hardvérových možností. Dodáva k tomu, že minulý minulý týždeň som videl plán budúceho Xboxu. Viac to nerozoberal.
Hry - "Nikdy som nebol tak nadšený z nášho herného portfólia."
Phil okomentoval aj ich hry, na jednej strane, teraz naplánovali sériu nových hier, na vydanie v tomto štvrťroku, v lete pripravujú ďalšiu prezentáciu hier a hovorí, že je z ponuky a aj kvality nadšený. Už im totiž odkúpené štúdiá nabehli na ich plánovaný systém a môžu vydávať tituly pravidelnejšie.
"Keď sa pozriem na kvalitu hier, ktoré sme vydali, a na hry, ktoré sú pred nami, je skvelé byť toho súčasťou. Bolo za tým veľa práce a ešte to bude veľa práce, ale naozaj šťastný z toho, kde sme teraz."
Hovorí aj to, že Xbox teraz kladie hry na prvé miesto namiesto stavania umelých stien. Nakoniec spomenul, že hrou minulého roka, pre neho bola Metaphor: ReFantazio.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 234
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 102 zobraziť viac článkov >