Phil Spencer už videl plány nového Xboxu, dodáva, že s Ninja Gaiden 4 začali pred 6-7 rokmi |
Phil Spencer v aktuálnom interview povedal viac k Ninja Gaiden značke.
K aktuálnemu Developer Directu spravil Phil Spencer nové interview, v ktorom povedal viac o detailoch Ninja Gaiden 4, konzole a aj hrách.
Ninja Gaiden 4 vydáva Xbox Game Studios
K Ninja Gaiden 4 konkrétne hovoril, že prvé rozhovory o titule začali už pre 6 alebo 7 rokmi, kedy chceli znovu oživiť túto pôvodne Xbox značku. Spojili sa s PlatinumGames a čiastočne spolupracovali aj s Team Ninja na realizácii hry. Popritom Koei Temco robil Ninja Gaiden 2 remaster.
Keďže to celé financovali Xbox Game Studios je vydavateľom titulu. Zrejme pôvodne plánovali vydanie exkluzívne na Xbox a PC, ale nakoniec hru rovno vydajú aj na PS5. To je ich nová stratégia, prinášať hry všade, nechcú ich uzatvárať na jednej platforme. Phil hovorí, že aj samotní tvorcovia chcú, aby ich hry hralo čo najviac hráčov a oni im to chcú umožniť.
Xbox - „Hardvér považujem za kritickú súčasť našej stratégie“
Čo sa týka budúcnosti Xboxu. Phil stále chce vlastný natívny hardvér a budú v ňom pokračovať. Povedal k tomu, že " 'Box je v názve našej značky a náš hardvér je základom toho, čo je Xbox."
Ale chce, aby ich Xbox hardvér bol inovatívny, kládol hry na prvé miesto a vyhral na základe hardvérových možností. Dodáva k tomu, že minulý minulý týždeň som videl plán budúceho Xboxu. Viac to nerozoberal.
Hry - "Nikdy som nebol tak nadšený z nášho herného portfólia."
Phil okomentoval aj ich hry, na jednej strane, teraz naplánovali sériu nových hier, na vydanie v tomto štvrťroku, v lete pripravujú ďalšiu prezentáciu hier a hovorí, že je z ponuky a aj kvality nadšený. Už im totiž odkúpené štúdiá nabehli na ich plánovaný systém a môžu vydávať tituly pravidelnejšie.
"Keď sa pozriem na kvalitu hier, ktoré sme vydali, a na hry, ktoré sú pred nami, je skvelé byť toho súčasťou. Bolo za tým veľa práce a ešte to bude veľa práce, ale naozaj šťastný z toho, kde sme teraz."
Hovorí aj to, že Xbox teraz kladie hry na prvé miesto namiesto stavania umelých stien. Nakoniec spomenul, že hrou minulého roka, pre neho bola Metaphor: ReFantazio.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 90
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102 zobraziť viac článkov >