Obsidian sa teší z predajov Avowed a plánuje sa do tohto sveta vrátiť |
V interview Obsidian priblížil, že Avowed sa rodil ťažko a prešiel dvomi reštartami vývoja.
V interview Obsidian priblížil, že Avowed sa rodil ťažko. Totiž hra vznikala počas šiestich rokov a prešla dvoma významnými rebootmi. Pôvodne bola plánovaná ako multiplayerová RPG v štýle Skyrim, no vývoj sa stretol s problémami, ktoré spôsobili, že projekt neplnil očakávania. Po tom, čo bol Obsidian v roku 2018 kúpený Microsoftom, sa Avowed dostal do problémov a neskôr sa rozhodlo o zmene vedenia vývoja. Ak si pamätáte prvý teaser, vtedy hra vyzerala ešte inak.
Carrie Patel, ktorá sa stala vedúcou hry v roku 2021, čelila náročnej situácii, keďže preberala projekt po dvoch reštartoch a musela ho od základu prepracovať. Zároveň dovtedy nerobila na takejto hre. Pod jej vedením sa hra zamerala na silnejší príbeh a bohatší lore, ktorý vychádzal zo sveta Pillars of Eternity. Zároveň sa rozhodla opustiť pôvodný koncept otvoreného sveta a prejsť k dizajnu zameranému na "otvorené zóny", čo bolo inšpirované hrou The Outer Worlds. Tento prístup umožnil vývojárom vytvoriť tematicky silnejšie, štruktúrovanejšie oblasti, ktoré sa ľahšie spravovali a rozvíjali.
Aj napriek ťažkostiam sa hra začala formovať a dostala sa do bodu, kde mohla byť opätovne predstavená v roku 2023. Pôvodne plánovaný termín vydania na jeseň 2024 bol posunutý na február 2025, ale výsledok sa ukázal ako úspešný. Avowed bolo pozitívne prijaté hráčmi aj kritikmi, ktorí vyzdvihli kvalitné boje, zaujímavé vedľajšie úlohy a objavovanie sveta. Štúdio sa teší z predajov.
Popritom v inom inteview riaditeľ štúdia potvrdil, ako pod Microsoftom narástli.
"Keď sme prišli s XGS a Xboxom, bolo nás asi 170, 180 ľudí v roku 2018 a v priebehu posledných piatich alebo šiestich rokov sme nielenže rozrástli štúdio na približne 285 ľudí, ale máme aj veľa skutočne dobrých partnerov na vývoj ako Heavy Iron a Beamdog."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 64
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- RECENZIA: Keeper 33 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Obsidian Štýl: RPG / Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|