Hlbšia analýza vizuálu Doom: The Dark Ages |
Vylepšenia vo vizuále sú viditeľné.
HRY > NOVINKY >
Prichádzajúce DOOM: The Dark Ages ukáže technické možnosti nového id Tech 8 enginu, pričom podľa prvej analýzy od Digital Foundry ide o výrazný technologický krok vpred. Hoci demo neobsahovalo path tracing, ktorý je sľúbený do hry, ukázalo aspoň ray-traced odrazy a globálne osvetlenie, podobne ako DOOM Eternal.
Z komentára Digital Foundry:
- Ray tracing výrazne vylepšuje vizuálny dojem, najmä na mapách ako Siege, kde prirodzené svetelné zdroje ako oheň a slnko vytvárajú realistickejšie osvetlenie.
- Osvetlenie nie je predpripravené (baked), takže dynamické objekty pôsobia prirodzenejšie v prostredí.
- Nechýba hlboké zapracovanie fyziky
- Engine zrejme využíva systém virtualizovanej geometrie, podobný ako Nanite v Unreal Engine 5, čo naznačuje absencia prepínania medzi rôznymi úrovňami detailu (LOD).
- Kombinácia fyzikálnej simulácie, ray-traced efektov, vysokého počtu nepriateľov a cieľových 60 FPS ukazuje, že engine je navrhnutý na vysoký výkon.
- Otázkou zostáva, ako sa tento technologický pokrok prejaví na konzolách, no id Software má za sebou silnú históriu optimalizácie.
Celkovo DOOM: The Dark Ages prezentuje id Tech 8 ako výkonný a flexibilný engine schopný konkurovať najmodernejším technológiám v hernom priemysle.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 46
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- DOJMY: Silent Hill f 21
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- DOJMY: Directive 8020 11
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- GTA VI má dostať realistickú fyziku vody 67
- RECENZIA: Gears of War: Reloaded 35
- Najväčšie ohlásenia a predstavenia z Gamescomu 18 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / id Software Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|