DayZ 1.28 prináša nové dynamické udalosti, strelné zbrane a optimalizované vozidlá |
Nová aktualizácia chce vylepšiť herný zážitok po každej stránke.
Bohemia Interactive oznamuje vydanie aktualizácie 1.28 pre hru DayZ, ktorá je už k dispozícii na PC, Xboxe a PlayStation. Aktualizácia vychádza zo spätnej väzby komunity získanej počas experimentálnej fázy a prináša nové dynamické udalosti, strelné zbrane a synchronizáciu vozidiel.
Okrem pridania dynamických vrakov do zážitku z prežitia na Sakhale aktualizácia zlepšuje aj celkový zážitok z DayZ. Pocítite rozdiel v každej situácii vďaka prepracovanému ovládaniu zbraní, optimalizovanej fyzike vozidiel a novým zvukom strelných zbraní. Či už ste osamelý vlk prežívajúci v drsnej sachalinskej divočine, dobrodruh skúmajúci vedľajšie cesty Černarusu alebo jednotka bojujúca v rozsiahlych vojnách v Livonsku.
Na ostrove Sakhal dochádza k výraznému nárastu aktivity. Pozdĺž pobrežia sa objavujú hliadkové lode, rybárske aj vojenské, ktoré lákajú potenciálnu korisť. Vraky sanitiek pozdĺž hlavných ciest ponúkajú základné zdravotnícke zariadenia, hoci často prichádzajú s davom nakazených. V Sakhalu na polostrove Burukan sa po novom objavujú aj havárie vrtuľníkov, ktoré narúšajú prejazdnosť ciest a ponúkajú hráčom nové príležitosti. Medzitým boli v okolí horúcich prameňov zaznamenané podivné aktivity.
Do arzenálu prichádzajú dve nové zbrane: R12, poloautomatická brokovnica s robustnými možnosťami montáže, a RAK 37, vracajúci sa samopal kalibru .380 s 15- aj 25-ranovým zásobníkom.
Táto aktualizácia ponúka tri nové možnosti optiky pre zbrane: optiku Marksman s dlhým dosahom, aktualizovanú PSO-6 a optiku Sportpoint s nízkym zväčšením. Prekrytia optiky teraz podporujú stavy poškodenia a osvetlené zameriavacie kríže, zatiaľ čo prekrytie diaľkomeru bolo vizuálne prepracované pre lepšiu prehľadnosť.
Optimalizácia zvuku pre strelné zbrane prináša hĺbku a dosahuje vyšší realizmus pre všetky neautomatické pušky. Prepracovaný bol aj systém pre zdvihnutie zbrane, ktorý zavádza nový stav „stiahnutia“, keď zbraň narazí na prekážku.
Jazda v hre DayZ sa dočkala zásadného vylepšenia vďaka kompletnému prepracovaniu synchronizácie vozidiel medzi klientom a serverom. Výsledkom je stabilnejší zážitok aj pri vysokej latencii, takže poskakovanie alebo plávanie vozidiel by teraz malo byť minulosťou.
Zvuky motora boli prepracované vo viacerých vzdialenostiach (vo vnútri, okolo a od vozidla), aby sa umožnila lepšia komunikácia vo vozidle a zároveň sa zachoval pocit prítomnosti a počuteľnosti pre hráčov v blízkosti.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 61
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 114
- Júlové hry 17
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Zomrel Julian McMahon, ktorý stvárnil Doctora Dooma 19 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Bohemia Interactive / Bohemia Interactive Štýl: Adventúra / MMO Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|