Intel predstavil XeSS 3.0 s multi frame generation |
Intel sa síce v grafikách rozbieha len pozvoľna, predstavuje už tretiu verziu XeSS teraz aj s multiframe generation.
Intel oficiálne oznámil novú verziu svojho upscaling systému XeSS 3, ktorá prinesie podporu technológie Multi-Frame Generation (MFG) - obdobu riešenia, ktoré už ponúka DLSS 4 od NVIDIE.
Nové XeSS 3 MFG umožní generovanie dodatočných snímok medzi reálnymi zábermi, čím zvýši plynulosť obrazu. Podporované budú režimy 2×, 3× a 4×, pričom minimálny odporúčaný základný framerate je 45 FPS. Technológia bude fungovať aj na ne-Intel grafických kartách a zachová spätnú kompatibilitu so XeSS 2.
Intel zároveň plánuje pridať do svojho softvéru nastavenie XeSS 3 MFG Override, ktoré umožní majiteľom Intel GPU aktivovať Multi-Frame Generation aj v hrách podporujúcich iba XeSS 2. Ostatní používatelia budú musieť využiť natívnu podporu alebo modifikácie hier.
Prvá implementácia sa však očakáva až spolu s platformou Panther Lake a GPU generácie Xe3 v roku 2026, čím Intel nasleduje trend nastavený Nvidiou. Podobne ako FSR 5.0 od AMD.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 128
- RECENZIA: Where Winds Meet 48
- Aký mobil pod vianočný stromček? Lacný, strednú triedu, alebo drahý? 24
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 110
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 69
- Ubisoftu Assassin's Creed Shadows prekonal očakávania, Black Flag remake zrejme pr 27
- Nominácie na Steam hru roka sú spustené spolu s výpredajom na Čierny piatok 14
- Gothic Remake ukazuje vylepšené súboje 21
- Aké smart hodinky na Vianoce? 63 zobraziť viac článkov >














