Intel predstavil XeSS 3.0 s multi frame generation |
Intel sa síce v grafikách rozbieha len pozvoľna, predstavuje už tretiu verziu XeSS teraz aj s multiframe generation.
Intel oficiálne oznámil novú verziu svojho upscaling systému XeSS 3, ktorá prinesie podporu technológie Multi-Frame Generation (MFG) - obdobu riešenia, ktoré už ponúka DLSS 4 od NVIDIE.
Nové XeSS 3 MFG umožní generovanie dodatočných snímok medzi reálnymi zábermi, čím zvýši plynulosť obrazu. Podporované budú režimy 2×, 3× a 4×, pričom minimálny odporúčaný základný framerate je 45 FPS. Technológia bude fungovať aj na ne-Intel grafických kartách a zachová spätnú kompatibilitu so XeSS 2.
Intel zároveň plánuje pridať do svojho softvéru nastavenie XeSS 3 MFG Override, ktoré umožní majiteľom Intel GPU aktivovať Multi-Frame Generation aj v hrách podporujúcich iba XeSS 2. Ostatní používatelia budú musieť využiť natívnu podporu alebo modifikácie hier.
Prvá implementácia sa však očakáva až spolu s platformou Panther Lake a GPU generácie Xe3 v roku 2026, čím Intel nasleduje trend nastavený Nvidiou. Podobne ako FSR 5.0 od AMD.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 69
- Battlefield 6 dostáva recenzie 43
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 86
- Októbrové hry 40
- Ktorý je najlepší TV tohto roka podľa HDTVtest? 69
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- Príde vôbec nový Xbox? 129
- Notebooky a PC desktopy v zľavách 2
- Bioware sa obáva o budúcnosť, EA uisťuje, že po zmene firmy na súkromnú nebude pre 58 zobraziť viac článkov >