Skejtová revolúcia

pridal spacejunker 5.3.2007 o 10:49 pod hry
HRY > NOVINKY >

Prvá vec, ktorá udrie do očí, je, že SKATE pôsobí prirodzenejšie v porovnaní s dlhoročnou sériou Tony Hawk, hovoria dojmy z hrania demo verzie na GameSpote. EA sa snaží posunúť skejtboardistické hry, ako aj zážitok z hrania na inú úroveň. Orientácia na realizmus by mohla vyjsť a eventuálne aj dopomôcť, aby bol Tony Hawk zosadený z trónu, kde vládne streetu už celých osem rokov. SKATE si do boja s konkurenciou pozval 19 profíkov. Medzi nimi nájdete také mená ako Tommy Guerrero, PJ Ladd, Jason Dill, Danny Way, či šialenec Mark Gonzales (video profil, 9 MB). Skejtovať sa bude vo fiktívnom meste San Vanelona, inšpirovanom metropolami San Francisco, Vancouer a Barcelona.

San Vanelona má byť rozdelené na niekoľko zón so špecifickými prekážkami a riskantnými časťami s premávkou či chodcami. Demo verzia však pôsobila prázdno, ostatne to môžete posúdiť vo vôbec prvom gameplay videu (6 MB). SKATE používa ovládaciu schému príbuznú inej hre od EA, Fight Night. Mnohí z vás už tušia, o čo ide. Ťažisko ovládania bude ležať na oboch analogoch. Ľavým kontrolujete pohyb, pravým zase širokú škálu trikov. Háčik spočíva v tom, že analogom nehýbete iba v štyroch, resp. v ôsmych smeroch (ak rátame aj diagonálne smery), ale v oveľa rafinovanejších uhloch a ich vzájomných kombináciách, ako to ukazuje tento náčrt.

Ovládanie bude vyžadovať poriadny tréning, ale z vlastnej skúsenosti s touto schémou môžeme povedať, že ak sa dostane do krvi, nebude predstavovať problém vyprásknuť aj tie najzložitejšie triky a to za sebou. Citlivosť tu určite zohrá veľkú úlohu, napríklad pohybom páčky dole hore spravíte ollie (nollie presne naopak), ale nepatrným pohybom zase vyvoláte manual. Triky bude možné kombinovať s grabmi namapovanými na predné shifty. Čo nesedelo redaktorovi GameSpotu boli tlačítka A a B, ktoré kontrolujú rýchlosť a udržujú skejtera neustále v pohybe.

Koncentrácia na realizmus vyžaduje aj skutočne verný animačný systém, ktorý verne premieta do modelu skejtera prenášanie váhy a balans. Vraj až mrazivo pôsobia zvuky pri pádoch na asfalt a na úspešný grind stačí, ak správne nabehnete na rail, bez nutnosti stláčať ďalšie tlačítka.

V SKATE sa objaví aj niekoľko eventov, ako kamerovanie vášho výkonu v limitovanom čase, či fotenie trikov. K nim patrí aj replay, ktorý umožní ukladanie a distribúciu krátkych videí z rôznych (predvolených) uhlov.





Skejtová revolúcia Skejtová revolúcia Skejtová revolúcia Skejtová revolúcia Skejtová revolúcia Skejtová revolúcia
Páči sa mi!

Zaradené pod: xbox






PS3
Xbox 360

Vývoj: EA BIG / EA Vancouver
Štýl: Šport
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  september 2007
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| Skate. 9.10.2007
| Skate s bodkou 8.9.2007
| SKATE diktuje 15.6.2007
| Ako skejtuje EA? 16.5.2007
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19574)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk