Život kráľa vo svete Final Fantasy |
Keď sa hovorí o službe WiiWare, novom distribučnom kanáli Nintenda pre plné verzie hier, tak sa hovorí aj o novom projekte Square Enix. Final Fantasy Chrystal Chronicles: My Life as a King bol ohlásený ešte v predstihu pred WiiWare, bude to jeden z premiérových titulov tejto služby a nepôjde až o tak tradičnú hru z produkcie Square Enix. Rozsiahlym pláňam nekonečného sveta môžete zamávať na rozlúčku, v koži kráľa budete uväznení vo svojej dedinke, ktorú budete zveľaďovať a starať sa o ňu.
My Life as a King bol pre Square Enix takou malou výzvou a nebolo to len kapacitnými limitmi WiiWare titulu, išlo hlavne o nový prístup k vývoju hier. Predtým sa okamžite výtvarníci vrhali na kreslenie sveta a koncetrovali sa na výtvarnú stránku, teraz bol na prvom mieste koncept. Z hry museli byť mnohé prvky odstránené, ako napríklad vonkajší svet, príšery, bojové scény, dialógy, renderované videá, alebo pestré modely postáv v dedine.
V hre bude vaším cieľom prosperita vašeho malého kráľovstva. Riadiť sa budete prevažne správami a rôznymi vyhodnoteniami bitiek, prostredníctvom ktorých získate prehľad o preskúmaných územiach, sile vojska, porazených monštrách a získaných predmetoch. Potom sa rozhodnete, či investujete do posilnenia vojakov alebo do svojej dediny, ktorá sa pochopiteľne rozrastá a mení svoju tvár. Viac vám o hre napovie minútový trailer.
Final Fantasy Chrystal Chronicles: My Life as a King je úzko previazaný s premiérou služby WiiWare, v Japonsku by to malo byť už tento mesiac, v EU a US v priebehu mája.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 29
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 77
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
|
Wii
Vývoj: Nintendo / Square Enix Štýl: Managementová
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||








































