Brothers in Arms Hell's Highway bude podporovať DX10, práve to ohlásil v jeden z autorov z Gearboxu. DX10 podla nich umožňuje nové možnosti ako napísať pixel shadre a tie aj využijú. Napríklad shader na oko bude mať 300 inštrukcií, kde ak sa priblížime k iným postávam blízko uvidíme všetko detailne vymodelované, lesknúce sa a priam reálne. Samozrejme počet shadrov dopadne aj na nároky na hardvér, ale už od GF8800 by hra nemala mať na maximálnych nastaveniach problémy. Podľa autorov, kto hľadá verziu BIA s najkvalitnejšou grafikou, nech vyhľadá PC verziu.
DX10 bude ešte dlho len doplnkom DX9 hier, napriek stále väčšiemu rozšíreniu DX10 kariet nikto si ešte netrúfa postaviť hru od základov v tomto móde, kde by boli využité geometrické shadre a všetky tie srandy, ktoré DX9 karty neponúkajú. Možno časom...
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 114
- Nové mega zľavy spustené 43
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Mafia: The Old Country je už gold 102
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 26
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 112 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Gearbox Štýl: Akcia / Taktická
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|