Brothers in Arms Hell's Highway bude podporovať DX10, práve to ohlásil v jeden z autorov z Gearboxu. DX10 podla nich umožňuje nové možnosti ako napísať pixel shadre a tie aj využijú. Napríklad shader na oko bude mať 300 inštrukcií, kde ak sa priblížime k iným postávam blízko uvidíme všetko detailne vymodelované, lesknúce sa a priam reálne. Samozrejme počet shadrov dopadne aj na nároky na hardvér, ale už od GF8800 by hra nemala mať na maximálnych nastaveniach problémy. Podľa autorov, kto hľadá verziu BIA s najkvalitnejšou grafikou, nech vyhľadá PC verziu.
DX10 bude ešte dlho len doplnkom DX9 hier, napriek stále väčšiemu rozšíreniu DX10 kariet nikto si ešte netrúfa postaviť hru od základov v tomto móde, kde by boli využité geometrické shadre a všetky tie srandy, ktoré DX9 karty neponúkajú. Možno časom...
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 33
- DOJMY: Resident Evil Requiem 25
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 28
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 41
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 35
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 53
- DOJMY: Painkiller 21
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 39
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- World of Tanks 2.0 verzia predstavená 14 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Gearbox Štýl: Akcia / Taktická
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|