Randy Lundeen z Valve v príspevku na Left 4 Dead Blog-u objasnil, prečo sa vývojári rozhodli pre viac svetla v hre. Podľa vývojára titul bol pôvodne výrazne temnejší, testeri však mali problém zahliadnuť zombie v úzadí a strednej vzdialenosti a preto vraj veľmi rýchlo podľahli nepriatelom. Útoky zombie v tme boli síce strašidelnejšie, čo bolo pre Left 4 Dead vhodné, lenže súčasne frustrujúce pre hráčov. Po pridaní svetla síce dospeli k menej realistickej atmosfére, ale testeri dosiahli lepšie výsledky a mali väčší komfort. |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Lance Reddick 129
- RECENZIA: Resident Evil 4 164
- Megavýpredaj prináša nové zľavy 69
- Valve si zaregistrovalo CS2 značku 88
- Ponuka PS Plus Extra a Premium na marec predstavená 43
- John Wick 4 dostáva vysoké recenzie 38
- Jarný Steam výpredaj práve začal, v zľave je aj Steam Deck 23
- Assassin's Creed Codename Red nám umožní hrať za samuraja a ninju 72
- Diablo IV odštartovalo otvorenú betu v early access 217
- AI generátor obrázkov Midjourney dostal verziu 5, obrázky sú znovu krajšie 136 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Valve / Turtle Rock Studios Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|