Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks

Jede jede mašinka, kouří se jí z komínka. Kdo se jí do cesty postaví, toho Link odpraví.

pridal spacejunker 24.8.2009 o 15:47 pod hry
Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks

HRY > NOVINKY >

Na E3 takmer nedostupné stojany boli v Nemecku prekvapivo opomínané, The Legend of Zelda: Spirit Tracks prezentovalo staršie demo, ktoré bolo rozdelené na tri časti – dungeon, vlak a boss.

Časovo obmedzená ukážka nútila myslieť za behu, čo pri intuitívnej stavbe hádaniek a niekoľko podlažného dungeonu hralo do karát. Ovládanie sa od Phantom Hourglass vôbec nezmenilo, celá hra sa ovláda pomocou stylusu; kam kliknete, tam Link pribehne a švihne mečom alebo dvihne objekt, ťahaním ho zase donútite k behu a ak nakreslíte kruh, tak urobí spin attack.

V dungeone dostanete pomocníka v tvare mohutného rytiera, ktorého môžete nepriamo ovládať kreslením waypointov. Na touchscreene mu nakreslíte cestu, kadiaľ má ísť, kam sa má postaviť, prípadne, čo má stlačiť, ak je vyžadované simultánne stlačenie tlačítok. Rytiera nijako nezraňuje oheň. Pomocou neho môžete preniesť Linka cez jazero horúcej lávy alebo telom sa postaviť pred fontánu chŕliacu oheň a uvoľniť tak cestu pre hrdinu.

Link bol v deme vyzbrojený novou zbraňou, ktorá vystreľuje vzdušné víry. Môžete s ňou roztočiť lopatky na mlyne, prenášať ľahké objekty ako napríklad kľúče od dverí obkľúčené ohnivou stenou alebo vracať vystrelené projektily nepriateľov. Používanie zbrane je jednoduché, stylusom vyberiete smer a rýchlym pohybom alebo fúkaním do mikrofónu vypustíte vír.

Priamo na túto zbraň bol stavaný aj súboj s bossom – prerasteným chrobákom, ktorého najskôr musíte zbaviť fialového dymu v zadnej časti a potom do nej udierať z celej sily. V druhej fáze boja ho musíte zasiahnuť zhodenými bombami počas náletov. Chce to trochu cviku, no nakoniec ho položíte na lopatky.

Posledná časť s lokomotívou v Spirit Tracks silno pripomína prieskum morí vo Phantom Hourglas. Mašinku máte pod plnou kontrolou, môžete meniť rýchlosť, cúvať, zastaviť, prehadzovať výhybky, alebo ísť plnou parou vpred, ak zatiahnete za húkačku. Počas jazdy môžete páliť po všetkom, čo sa hýbe i nehýbe palubným delom, ktorým odrazíte banditov alebo pavúky v jaskyni.

Všetky časti dema sú zachytené v aktuálnom traileri.





Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks  Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks  Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks
Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks  Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks  Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks
Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks  Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks  Prvý kontakt s The Legend of Zelda: Spirit Tracks
Páči sa mi!

Zaradené pod: ati




DS

Vývoj: Nintendo / Nintendo
Štýl: RPG
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 11. december 2009
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #120


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Najlepšia pasáž z filmu (1)
Sem píšte pridávajte najlepšie pasáže z vašich obl...
| Herný monitor (15)
Zdravím chcem sa tu opýtať znalcov idem si kúpiť n...
| Hra a najlepšia misia z hry (1)
Sem možťe písať svoju najoblubenejšiu misiu z akej...
| Trailer for all times (4)
Sem možete pridávať traileri ktoré sa vám páčia al...
| Kód chyby 80710016 (1)
Čaute neviete mi poradiť od včera ako nejde on-lin...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk