Ďalšie detaily Tomb Raidera |
Niekoľko detailov k novému Tomb Raideru z nového čísla GameInformeru.
Keďže nový GameInformer pricestoval čitateľom trochu skôr ako sa čakalo, všetky veľké tituly boli predstavené predčasne. Nechýba tam Tomb Raider, ktorý síce už poznáme a vieme čo približne od neho čakať, ale časopis niektoré veci objasnil. Hra už nebude lineárna skákačka, ale hráči budú mať možnosť zvoliť si svoju cestu a postup medzi lokalitami. Samotný príbeh je však lineárny a na určité miesta sa bude treba dostať ale medzitým bude hráč cítiť voľnosť. Tomb Raider bude mať XP systém, pomocou ktorého budeme upgradovať možnosti postavy. Napríklad si budeme môcť upgradnúť množstvo šípov, ktoré Lara odnesie, alebo rýchlosť streľby šípov. XP budú dopĺňať suroviny, ktoré bude musieť Lara zbierať a získavať z nich sa budú dať vylepšovať zbrane. Upgrady sa budú dať aktivovať v základný kempoch, ktoré budeme postupne obsadzovať. Lara sa medzi nimi bude môcť rýchlo premiestňovať no na ostatné lokality bude musieť prejsť po svojich Zo zaujímavostí budeme môcť Laru pri skokoch navažovať, rozhojdávať ju na lanách, chýbať nebudú quicktime scény, alebo sekvencie ktoré zažijeme len raz za hru a z ktorých získame ocenenie (zrejme XP body), ak ich urobíme správne. Autori v časopise spomenuli príklad zabitia vlka. |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšie zľavy 40
- RECENZIA: Marvel's Spider-man Remastered (PC) 141
- RECENZIA: Way of the Hunter 72
- Disney+ spustí predplatné s reklamami v decembri, zvýši aj cenu základného predpla 171
- Nový mod Rise & Fall pridá do pôvodnej Mafie príbeh mladého Dona Salieriho 33
- Aké hry vlastne ešte vyjdú na jeseň? 47
- Spider-man v prvý deň na PC rekordy nespravil 219
- Unikol koncept Odina z God of War Ragnarök 27
- Microsoft hovorí, že Sony upláca vývojárov, aby hry nedali do Game Passu 221
- Tempest Rising pripomenie dobu slávy Command & Conquer série 41 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Eidos / Code Design Štýl: Akčná Adventúra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|