Nové detaily z free 2 play verzie C&C |
EA v decembri usporiadala C&C summit, na ktorom vybraným fanúšikom hry umožnila zahrať si nový free2play Command and Conquer.
EA v decembri usporiadala nový C&C summit, na ktorom vybraným fanúšikom hry umožnila zahrať nový free 2 play Command and Conquer. Hrať sa mohli dva dni a spolu s vyskúšaním hry dávali vývojovému tímu návrhy na vylepšenia.
Nové C&C bude strategicky podobné ako jeho predchodcovia, kde hráči budú zakladať základne, ťažiť zdroje a znovu tu budú tri frakcie, z ktorých sa bude dať vybrať. Ale jeho biznis model bude tentoraz iný a namiesto jedného produktu budú autori vyvíjať neustále sa rozrastajúcu a vylepšujúcu službu podobne ako Team Fortress 2, League of Legends alebo DOTA 2. V základnej podobe vyjde hra s Generals tematikou, ale postupne nie sú vylúčené ani témy Red Alert a Tiberium, rovnako ani ich vzájomné boje.
Strategický základ ostáva podobný ako v Generals, ale hra bude tentoraz robustnejšou, napríklad každá frakcia bude mať svoj technologický strom, alebo pribudnú a vypadnú rôzne drobnosti, ktoré úplne zmenia ciele hrateľnosti. Odstránené boli Supply Drops a Black Market budovy, čo môže mať za následok vyťaženie všetkých surovín pri dlhých súbojoch. K tomu budú musieť hráči svoje základne neustále expandovať pre zvyšovanie ťažby, keďže v jednom ťažobnom bode bude obmedzený počet harvesterov.
Zaujímavou novinkou v tejto časti série je krehká builder jednotka, ktorú môže nepriateľ zlikvidovať a stavba zastane. C&C sa tak približuje k Starcraftu, čo vraj cítiť na väčšine zmien. Hra tak dostane aj nové zdroje, konkrétne ropu, ktorá bude automaticky ťažená ropnou vežou, nie jednotkami.
Z detailov jednotiek zatiaľ vieme, že vojaci budú viazaní do jednotiek, nebudú sa môcť označovať samostatné a ak dôjde energia, zomiera celá jednotka naraz. Rovnako má celá jednotka rovnakú výzbroj.
C&C F2P bude obsahovať Skirmish, PvP a PvE mody. Zatiaľ však ešte nemajú premyslené, ako bude hra financovaná a za čo sa bude platiť. Vedia, že pay 2 win nie je cesta k úspechu a bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa pustia. Je to prakticky zásadná vec, ktorá môže hre pomôcť, alebo ju úplne zničiť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 82
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 53
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Minecraft môže vyzerať aj takto 12
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Days Gone Remastered ukazuje svoje možnosti prístupnosti 50 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: EA / Bioware Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|