Brigade engine 3 chce preniesť grafiku hier na cloud |
OTOY, autori Brigade raytracingového enginu, teraz skúšajú niečo nové a pre Brigade 3 vytvorili ovládače na cloud grafický systém.
OTOY, autori Brigade raytracingového enginu, teraz skúšajú niečo nové a pre Brigade 3 vytvorili ovládače na cloud grafický systém. Tie by sa ľahko implementovať do Unreal alebo Unity enginu, nahradiť v nich DirectX a Open GL a presmerovať grafické inštrukcie na cloud. Vďaka nemu by následne mohli hry využívať realtime raytracing, path tracing, simuláciu svetla a vytvoriť tak najdokonalejšiu grafiku doteraz. Brigade k tomu pridáva aj rôzne utility s podporou najlepších 3D modelovacích nástrojov.
Je to niečo podobné ako plánuje aj Microsoft na svojom cloude, ktorý tiež nedávno skloňoval raytracing a je možné, že cloudové funkcie dajú aj do DX12. K tomu, keďže Brigade beží na Amazon EC2 cloude môžeme čakať, že buď tento alebo vlastný cloud grafický systém implementuje aj Amazon na svoju android mini konzolu. Len znovu - rýchlosť internetu a odozva budú dôležité pre samotné hranie takýchto hier.
Engine bude k dispozícii spolu s Amazon EC2 cloudom v druhej polovici roka. Demo ukážky cloud grafiky prinesú autori na budúcotýždňovú GDC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 38
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 224
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 148
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Filmová recenzia: Kráľovstvo planéty opíc 18 zobraziť viac článkov >