EA sa teší na pomoc AI pri vývoji hier a plánuje pridať reklamy do AAA hier |
AI bude čoskoro vyvíjať hry.
EA plánuje využívať nové technológie naplno a to špeciálne AI. Nakoniec všetky firmy sa na to tešia a dúfajú, že im zmysluplne pomôže. Konkrétne Andrew Wilson, šéf EA, hovorí, že vďaka AI chcú "rýchlejšie priniesť viac zábavy ľuďom na celom svete". To je aj očakávané, keďže vývoj hier teraz trvá veľmi dlho a AI to bude vedieť v rôznych oblastiach zrýchliť.
„Vykonali sme analýzu všetkých našich vývojových procesov a práve teraz, na základe nášho prvotného hodnotenia, sa domnievame, že viac ako 50 % našich vývojových procesov bude pozitívne ovplyvnených pokrokom v generatívnej AI,“ povedal Wilson v odpovedi na otázku o tejto technológii. „A máme v celej spoločnosti tímy, ktoré sa skutočne snažia o realizáciu v súlade s týmto cieľom.“
Do AI chcú natlačiť 40 rokov ich vývoja a dát, vďaka čomu by sa AI naučila všetko o vývoji hier. Pričom odhadujú zvýšenú efektivitu práce počas nasledujúcich troch rokov a počas piatich rokov budú môcť vďaka AI budovať "väčšie svety s viac postavami a zaujímavými príbehmi"
„A povedal by som vám, že medzi našimi vývojármi je skutočný hlad po tom, aby sme sa k tomu dostali čo najrýchlejšie,“ povedal Wilson, „pretože naším svätým grálom je opäť rýchlejšie vytvárať väčšie, inovatívnejšie, kreatívnejšie a zábavnejšie hry, aby sme mohli rýchlejšie zabávať viac ľudí na celom svete.“
Zo zaujímavostí na GDC konferencii už vývojári v štatistikách uviedli prácu s AI a 31% z vývojárov už používa generatívnu AI na niektorú z činností. Pritom 25% pre programovanie alebo 21% pre dizajn.
Ale nechcú to len pre seba, následne chcú tieto nástroje, ktoré vytvoria ponúknuť aj komunite hráčov, moderov alebo vývojárov. Toto sa dá spraviť v rámci v určitých hier, ako si tlačí napríklad Epic vo Fortnite, možno aj EA si niečo také postupne vytvorí:
„A možno v časovom horizonte viac ako piatich rokov,“ povedal Wilson, „premýšľame o tom, ako využiť všetky tieto nástroje, ktoré sme vytvorili, a ponúknuť ich širokej komunite, aby sme skutočne získali nové a zaujímavé, inovatívne a rôzne typy herných zážitkov, ktoré by nenahradili to, čo robíme my, ale rozšírili, zlepšili, rozšírili povahu interaktívnej zábavy podobne, ako to urobil YouTube pre tradičný film a televíziu.“
Zároveň, aby zvýšili aj zisky, už uvažujú, ako pridať do AAA hier reklamy. Hovoria, že na to pôjdu veľmi opatrne. Ale toto nie je nič nové, veľa veľkých hier má product placement v titule alebo billboardy. Nakoniec prvou hrou, ktorá v sebe mala reklamu, je Adventureland z roku 1978. Alebo svojho času aj klasický Tapper mal reklamu na Budweiser.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 11
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: NHL 26 37
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >