Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine

Na prezentácii ba GDC priblížili autori titulu Order 1886 rôzne funkcie ich enginu, ktorý poháňa hru.

pridal play3man 22.3.2014 o 15:46 pod hry
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine

HRY > NOVINKY >

Na prezentácii ba GDC priblížili autori titulu Order 1886 rôzne funkcie ich enginu, ktorý poháňa hru. Celej prezentácie (stiahnuť si ju môžete tu) sa ujali dvaja grafickí programátori zo štúdia Rady at Dawn, Matt Pettineo a David Neubelt, pričom sa s nami nebáli podeliť o množstvo zaujímavých informácií. Len pripomenieme, že sa na hre začalo robiť v roku 2011. V tej dobe mali v štúdiu iba dvoch grafických programátorov, dnes ich už majú päť.

Čo je zaujímavé, ich posledná verzia interného enginu je kompatibilná s DirectX 11. Tá je silno prispôsobená možnostiam PS4. Obsahuje tiež rôzne moderné funkcie ako Physical Based Rendering, veľmi precízne plánovanie úloh, či buffer na viacvláknové príkazy. Vývojári nám tiež odhalili, ako ich engine využíva pamäte RAM v PS4. Konkrétne to je:

- 2 GB pre textúry
- 128 MiB pre zvuk
- 700 MiB si berie geometria levelov
- 600 MiB majú rezervované textúry postáv
- 250 MiB je rezervovaných pre globálne textúry ako FX, UI či svetelné mapy. Tie majú dokonca aj postavy.
- 700 MiB pre animácie

Ďalej sme sa tiež dozvedeli ako sú mapované objekty prostredia. Objekty v prostredí majú hustotou 512 pixelov, zatiaľ čo štandardné tilované textúry majú 1024x1024 pixelov. Vývojári nám poskytli sériu záberov, na ktorých môžeme vidieť vyrenderovanú scénu za štyroch rôznych svetelných podmienok.

Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine

Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine

Nižšie sa môžeme pozrieť na render jednej zo zbraní, ktorá sa v hre objaví. Na hornom obrázku je možné vidieť záber so zapnutou funkciou reflection occlusion, na nižšom je zase bez nej. Reflection occlusion je technika používaná na získanie reálnejšieho dojmu z predmetov vďaka kvalitnejším odleskom. Na poslednom obrázku je táto funkcia zapnutá bez textúr, čo nám dáva lepší pohľad na to, ako daná technológia v skutočnosti funguje.

Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine


Na týchto obrázkoch zase môžeme vidieť porovnanie scény s vypnutou (prvý) a zapnutou (druhý obrázok) funkciou Ambient Oclussion. Tá je aplikovaná na jednotlivé postavy. Pre zaujímavosť, postavy sú renderovane v uzavretých kapsulách, ako fungujú tie vidíme na treťom obrázku

Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
 
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
 
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
 

Ukážka vlasov Galahada a Igraine.

 

Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
 
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
 
 
Na obrázku z pravdepodobne londýnskeho metra nám vývojári ukazujú jednotlivé vrstvy materiálov z ktorých sa skladá finálna scéna

Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine

No a nakoniec tu máme gameplay záber z hry. Na ňom môžeme vidieť jednotlivé časti nasvietenia, tie po konečnom spojení tvoria výsledný obrázok.

Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine





Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine  Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine  Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine  Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine  Autori The Order 1886 na GDC odhalili svoj engine
Páči sa mi!






PS4

Vývoj: SCEE / Ready at Dawn
Štýl: Akcia
Dátum vydania: 20. február 2015
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19566)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk