Vývojár The Order: 1886 hovorí o neodsúhlasení dvojky a problémoch jednotky |
Štúdio Sony navrhlo projekt pokračovania, ale vedenie ho zamietlo.
V roku 2015 nám štúdio Ready at Dawn, ktoré dovtedy robilo najmä na spin-offoch známych značiek pre vedľajšie platformy, prinieslo svoju dlho pripravovanú veľkú akčnú hru The Order: 1886. Očakávania boli veľké, no nepodarilo sa ich naplniť. Hra získala priemerné hodnotenia len málo cez 60% a rýchlo sa na ňu zabudlo. Potenciál tam bol, svet bol zaujímavý, ale nič z toho autori nevedeli využiť a dostali sme síce peknú, ale repetitívnu a dosť plochú hru.
Aj napriek slabšiemu prijatiu však v štúdiu chceli robiť na pokračovaní a navrhlo ho Sony. Vedenie však projekt zamietlo. O detailoch a aj problémoch hry teraz porozprával spoluzakladateľ štúdia a vývojár hry Andrea Pessino v rozhovore pre MinnMax.
„Skutočne sme si mysleli, že sme v The Order vytvorili takú jedinečnú a atraktívnu základnú líniu, že jej ľudia odpustia niektoré nedostatky,“ priznal v rozhovore Andrea Pessino. „Bolo by to neuveriteľné pokračovanie, to vám môžem povedať s istotou.“ Ďalej vysvetlil, že v skutočnosti bolo lepšie, že Sony pokračovanie neschválila, pretože rozpočet na hru by bol malý a štúdio nemalo žiadnu páku na vyjednanie lepšej zmluvy. Pessino však povedal, že tím by túto príležitosť aj tak využil, aby skúsil napraviť povesť The Order: 1886.
O samotnom pokračovaní však až tak veľa neprezradil. Dozvedeli sme sa však viac o problémoch prvej časti. Jedným z problémov pri vývoji hry bol tlak na vydanie, takže obsah bol vystrihnutý - z interaktívnych prvkov sa stali cutscény a filmy. „Boli sme zúfalí, viete, museli sme to dodať,“ povedal. „Potrebovali sme ešte aspoň jeden rok a nedostali sme ho.“
Navyše sa zdá, že aj samotné nízke recenzie boli pre vývojárov šok. Každé štúdio si pred vydaním hry robí interný prieskum, ako asi hra dopadne. Slúžia na to mock recenzie, kedy nejaká agentúra najme kritikov, aby hru hrali, napísali recenziu a tie sa nakoniec vyhodnotia, prípadne sa ešte na ich základe upraví hra. Podľa nich odhadovali hodnotenia cez 70, nakoniec ale ledva preliezli 60. Pessino si myslí, že ak by hodnotenia dosiahli ich odhady, pokračovanie by vo vedení schválili.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 57
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Júlové hry 17 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Ready at Dawn Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|