Ako by vyzeral klasický System Shock 2 v modernom engine? |
Moddingová komunita opäť ukazuje svoju silu a do moderného enginu sa tak dostane aspoň ukážka jednej z najväčších herných klasík - System Shock 2.
System Shock 2 je dnes už kultovou klasikou, za ktorou spoločne stáli štúdiá Looking Glass a Irrational Studios, pričom hlavným dizajnérom hry bol dnes už dobre známy Ken Levine, ktorý neskôr v duchu tejto hry pokračoval so sériou Bioshock. Hra zaujala nie len na vtedajšiu dobu netradičným spojením first person akcie, RPG a elementov survival hororu, ale aj vďaka príbehovým zvratom a hlavne charizmatickej AI menom SHODAN, ktorá výrazne otrasie osudom hlavnej postavy.
Aj napriek všetkým superlatívom, ktoré si System Shock 2 jednoznačne zaslúži, však hre predsa len trochu ublížil zub času a po 15 rokoch je vidno, ako hlavne vizuálne zastarala. A Mr Smo, člen fóra Polycount, si povedal, že ani niektoré balíčky HD textúr túto situáciu neriešia. Rozhodol sa teda prerobiť najznámejšiu scénu z pôvodnej hry - odhalenie samotnej SHODAN, do moderného grafického kabáta pomocou CryEngine 3. Ako sa mu to darí sa môžete presvedčiť na obrázkoch z mapy, ktorá aj napriek tomu, že ešte stále nie je dokončená, vyzerá veľmi sľubne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 213
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- RECENZIA: Silent Hill f 87
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- Nový Lord of the Rings titul je v príprave, chce súperiť s Hogwarts Legacy 44
- Ako dopadlo porovnanie reálneho výkonu iPhone 17 Pro Max a Galaxy S25 Ultra? 58
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Nová verzia PS5 konzoly zmenšuje SSD, ale prináša aj ďalšie orezania a úpravy 64
- Xiaomi predstavilo Xiaomi 17 sériu pre Čínu 63 zobraziť viac článkov >