Ako by vyzeral klasický System Shock 2 v modernom engine? |
Moddingová komunita opäť ukazuje svoju silu a do moderného enginu sa tak dostane aspoň ukážka jednej z najväčších herných klasík - System Shock 2.
System Shock 2 je dnes už kultovou klasikou, za ktorou spoločne stáli štúdiá Looking Glass a Irrational Studios, pričom hlavným dizajnérom hry bol dnes už dobre známy Ken Levine, ktorý neskôr v duchu tejto hry pokračoval so sériou Bioshock. Hra zaujala nie len na vtedajšiu dobu netradičným spojením first person akcie, RPG a elementov survival hororu, ale aj vďaka príbehovým zvratom a hlavne charizmatickej AI menom SHODAN, ktorá výrazne otrasie osudom hlavnej postavy.
Aj napriek všetkým superlatívom, ktoré si System Shock 2 jednoznačne zaslúži, však hre predsa len trochu ublížil zub času a po 15 rokoch je vidno, ako hlavne vizuálne zastarala. A Mr Smo, člen fóra Polycount, si povedal, že ani niektoré balíčky HD textúr túto situáciu neriešia. Rozhodol sa teda prerobiť najznámejšiu scénu z pôvodnej hry - odhalenie samotnej SHODAN, do moderného grafického kabáta pomocou CryEngine 3. Ako sa mu to darí sa môžete presvedčiť na obrázkoch z mapy, ktorá aj napriek tomu, že ešte stále nie je dokončená, vyzerá veľmi sľubne.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 18
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >




















