EA Sports ukazuje gameplay NBA Live 15 |
Tohtoročný titul by sa mal predovšetkým vyvarovať chýb toho vlaňajšieho.
Len včera EA Sports ohlásilo odloženie vydania NBA Live 15, ktoré malo vyjsť 7. októbra, teda v rovnaký deň ako NBA 2K15 od 2K Sports. Novým dátumom pre Severnú Ameriku je 28. október a do Európy dorazí o 3 dni neskôr. Štúdio EA Tiburon tento čas využije, aby sa pochválilo niekoľkými vylepšeniami oproti NBA Live 14.
Veľké problémy spôsobili predchádzajúcemu titulu zvláštne prechody medzi animáciami a práve toto si v EA Sports museli otvorene priznať. V novom titule by tak mala byť celá hra podstatne plynulejšia a bez očividných a škaredých prechodov k streleckým zakončeniam. S animáciami súvisí aj ďalšia zmena, a to na poli využívania príležitostí. V NBA Live 15 by sa už nemalo stávať, že basketbalista uviazne kdesi v animáciách a nestihne včas vykonať príkaz svojho pána zvierajúceho a občas aj odhadzujúceho gamepad do kúta. Takže novým heslom dňa je "Využiť každú príležitosť!" a podľa možnosti okamžite reagovať na pokyny. Vďaka tomu by sa už nemalo tak často stávať, že si hviezda NBA síce dokáže vytvoriť priestor na prienik pomedzi súperov, ale nestihne to využiť.
Vylepšenie fyziky by si mal hráč všimnúť hlavne pri "vzdušných súbojoch" pod košom a v jeho blízkom okolí. Pri odlepení hráča od zeme sa aktivuje špeciálny fyzikálny model a telá by sa od seba mali vo vzduchu pekne odrážať, čo podporí aj "tona" nových animácií.
Pokým "rozumné" prieniky pomedzi hráčov by mali byť jednoduchšie a častejšie, prieniky 1 vs 1 budú asi o čosi menej časté. Jednak hráč aj A.I. ľahšie udržia obrancu pred súperom s loptou a jednak budú útočiaci spoluhráči bez lopty ľahšie hľadať prázdne miesta, takže sa viac oplatí pokus o rýchlu nahrávku a prenesenie hry o niekoľko metrov ďalej.
Okrem toho sľubuje EA aj vylepšenia streľby, blokovania streľby, vyrážania, bránenia a aj umelej inteligencie. Ukážky týchto úprav by mali byť zverejnené v najbližších týždňoch spolu s predstavením nových doplnkových režimov. Trojtýždňový odklad vraj umožní vývojárom NBA Live 15 ešte "preleštiť", pričom také "preleštenie" pozostáva z úpravy niektorých elementov hrateľnosti a tiež dolaďovania a balansovania celej hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 245
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 104
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 146
- RECENZIA: Star Wars Episode I: Jedi Power Battles 7 zobraziť viac článkov >
![]() |
PS4
Xbox One Vývoj: EA Sports / EA Tiburon Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|