Vývojár Project Cars: Aj konzoloví hráči si zaslúžia nastavenia grafiky ako na PC |
Project Cars nie je prvou hrou na konzolách, ktorá ponúka jednoduché nastavenia grafiky. Budeme sa s týmto trendom stretávať častejšie?
Nastavenia grafiky patria k PC odnepamäti, no čoraz častejšie sa s nimi stretávame aj v konzolových hrách, kde napríklad Final Fantasy XIV na PS4 umožňuje hráčom znížiť rozlíšenie na 720p a vypnúť efekty za cenu vyššieho snímkovania. V The Last of Us si hráči môžu zmeniť snímkovanie z pôvodných 60fps na 30fps, za čo získajú kvalitnejšie tiene. Ako sme vás už ale informovali, najväčšiu paletu nastavení ponúkne konzolovým hráčom Project Cars.
Konzolové verzie obsahujú menu Visual FX, kde si hráči môžu zapnúť alebo vypnúť dodatočné filtre, dažďové kvapky, špinu na obrazovke, tepelný opar, bloom a niekoľko ďalších vecí. Ďalej v hre budeme môcť nájsť nastavenia pre kameru, kde si bude možné nastaviť FOV pre každú z dostupných kamier či obmedziť otrasy helmy. Kreatívny režisér Project Cars, Andy Tudor, je toho názoru, že aj konzoloví hráči by mali mať možnosť nastaviť si hru podobne ako hráči na PC:
"Majitelia konzol by mali mať rovnaké právo nastaviť si hru podľa ich preferencií ako PC hráči. Či ide o autenticitu, vizuálne nastavenia, reakcie kamier, prístupnosť a tak ďalej."
Zároveň dodal, že žáner pretekárskych hier dospel do bodu, kedy aj hráči na konzolách dokážu oceniť takúto dodatočnú hĺbku. Takáto úroveň personalizácie hry by mala hráčom na konzolách, rovnako ako hráčom na PC, umožniť, aby doma z hry dostali čo najlepší dojem.
Kým pri PC sú nastavenia štandardom, respektíve skôr nutnosť, doba sa mení aj na konzolách. Hry sú oveľa viac prepracovanejšie, ponúkajú množstvo efektov, tým pádom sú aj náročnejšie na výkon hardvéru a aby toho nebolo málo, čím ďalej tým viac sa rozširuje výkonnostná priepasť medzi PC a hernými konzolami.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 17
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Slightly Mad Studios Štýl: Racing
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















