Microsoft pripravuje akceleráciu ray tracingu s využitím SSD |
Ray tracing je pomalý, a tak firmy hľadajú možnosti, ako ho zrýchliť
Microsoft si práve patentoval systém na nové rozšírenie ray tracingu v DXR API vo Windows systéme. Bolo by to vylepšenie aktuálneho procesu ray tracingu na akceleráciu s využitím SSD. Ten by ako umožnil znížiť nároky na pamäť v grafických kartách, tak by ray tracing zrýchlil.
Viac menej by sa cache ray tracingu ukladala na SSD disk (alebo aj RAM pamäte, ak by bolo dostatok miesta), aby sa nemuseli rôzne prvky znovu prepočítavať a následne by sa sekvencie podľa potreby využili. V spolupráci s Direct IO by to umožnilo akceleráciu ray tracingu.
Zatiaľ ťažko povedať, či by stačila rýchlosť PCIe 4 diskov, alebo už by už na to bolo ideálne PCIe 5. Záleží zrejme koľko dát by sa ukladalo a koľko by ich grafická karta potrebovala načítavať pri jednotlivých frejmoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 46
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 86
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 90
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 38 zobraziť viac článkov >