NA NOVÝCH KRÍDLACH 3D PEOPLE

NA NOVÝCH KRÍDLACH 3D PEOPLE

Nakoniec k tomu došlo. Sector sa stretol s 3D People a pokecal o nových hrách košického štúdia.

Interview

Nakoniec k tomu došlo. Sector sa stretol s 3D People a nad otvoreným notebookom pokecal o nových a pripravovaných hrách košického štúdia. Hlavný programátor Ján Turán a známa osobnosť 3D People Peter Nagy sa síce snažili utajiť nové informácie a ani pod zámienkou, že z nich spravíme televízne hviezdy, nechceli pred kamerou odhaliť v celosvetovej premiére Reluctant Hero. Nepodarilo sa nám vypáčiť viac ako už bolo povedané, ani nahliadnuť ako vôbec hra vyzerá v pohybe. Vráťme sa ale slučkou k začiatku článku. Nakoniec k tomu došlo.

Nemáme radi veľkohubé reči o krutej exkluzivite v článku, ktorý vás po kliknutí prudko zasype informáciami, aké nikde inde nenájdete, napriek tomu tu máme jednu svetovú premiéru. Ide o zatiaľ neohlásený titul s pracovným názvom Air Conflicts, pod ktorým už bola jedna letecká akcia z produkcie 3Division vydaná. Košičanom sa začalo v oblakoch páčiť a tretiu generáciu lietadielok pojímajú vážnejšie. Namiesto zlepenca misií kampaň vybavili príbehom o dvoch letcoch – otca a syna, ktorí bojovali každý v inej vojne. Raz budete sedieť v Mustangu a kropiť Messerschmidty, príde flashback a potom zase bombardujete zákopy počas prvej svetovej vojne.

Obe časové obdobia budú viditeľne rozlíšené pomocou grafického filtra a samozrejme leteckých strojov brázdiacich nízko nad povrchom zeme. Okrem príbehovej linky kampaň spestrí séria misií a úloh previazaných na nosnú story. Čo by to bolo za pokračovanie, keby sa nevylepšil vizuál a neprihodilo do vreca trochu tých moderných efektov? Autori si svoje lietadielka poriadne vyčačkali. Pridali pohľad z kokpitu a prepracovali každučký detail. V pohybe vyzerajú nádherne, brucho sa im leskne pri vývrtke, vidieť nitovanie na krídlach, klapky presne kopírujú vstupy cez ovládanie, radosť lietať cez volumetrické oblaky a strmhlav strieľať kravy a iné drobné objekty na zemi. 3Division s arkádovými akciami má skúsenosti a na hre je to sakra vidieť. Ostatne o hre vám nebudeme vykladať my, keď celú prezentáciu máme zachytenú na kamere.

Na nových krídlach 3D People

Pokračovanie Air Conflicts určite priletí na PC a možno, možno ho autori portnú aj na Xbox360. Autori sú ochotní zájsť kamkoľvek, ak sa podpíše výhodná zmluva ako pre vývojárov, tak aj pre obchodného partnera. Jednou takouto zákazkou je letecká akcia ušitá špeciálne na mieru Wii, ktorá podľa ohlasov patrí medzi špičku svoho žánru na tejto platorme a to majú Košičania ešte v zálohe ďalší (utajený) titul pre konzolu od Nintenda. Nám nezostáva nič iné, len im popriať veľa šťastia, budú ho vo veľkých výškach, kde dominujú mená ako Blazing Angels a Ace Combat, potrebovať.

napísal spacejunker 11.10.2007
NA NOVÝCH KRÍDLACH 3D PEOPLE

|Stalker shadow of chernobyl - ... (0)