GENITAL JOUSTING

GENITAL JOUSTING

Vtákovina plná minihier a mužských prirodzení

Táto hra sa ideálne hodí na prvý apríl. Aký výstižnejší titul by ste našli na deň vtákov? V Genital Jousting si ich totiž užijete neúrekom, čo dáva jasne najavo už provokatívny názov. Je jasné, že tento úlet nemôžete brať vážne a nie je ani pre zakomplexovaných jedincov s malými prirodzeniami. Je to výstredné, hlúpe, perverzné, ale...nemusíte byť úchylákom a bez ohľadu na sexuálnu orientáciu vás hra napokon predsa len môže pobaviť. Ak ju teda skutočne beriete len ako úlet. Napokon už sme tu mali simulátor agresívnej kozy, tak prečo neskúsiť výstrednosť plnú vtákov?

Napriek tomu, že je hra odporúčaná osemnásťročným a starším, je vlastne pubertálna a poriadne uletená. Plná penisov aj s varlatami a nečakane s konečníkom, do ktorého môžete nasávať rôzne predmety. Predstavte si, že toto má aj príbeh a keby nebol plný obnažených údov, bol by decentný - nie jedinečný ani mimoriadne zaujímavý, ale možno lepší ako dej v niektorých AAA tituloch.

Genital Jousting
Genital Jousting Fakt divné. Čo robia tučniaky na pláži?
Fakt divné. Čo robia tučniaky na pláži?

Genital Jousting Toto vyzerá ako zasadanie slovenského parlamentu...
Toto vyzerá ako zasadanie slovenského parlamentu...

Genital Jousting Hádajte, ktorý pipík je on a ktorý ona?
Hádajte, ktorý pipík je on a ktorý ona?

Hlavný hrdina je - ako inak - mužským prirodzením v akomsi Pipíkove alebo Penislande a pripravuje sa na školskú stretávku po rokoch. Cíti sa preto nesvoj, lebo celý život nestál...teda celý jeho život nestál za veľa a chcel by popracovať na svojej  mužnosti a egu. Hľadá si preto družku, lásku, ktorou by sa mohol pochváliť, čo by bolo v poriadku, keby to nebola slečna, ktorá má tiež ružovú hlavičku. Áno, je to zrada, ale v tejto hre naozaj nenájdete nič pre gynekológa. Hlavný...ehm... hrdina je vlastne taký obyčajný samotársky orgán, ktorý chodí do práce a testuje vibrátory, nakupuje si rôzne veci do domácnosti a je sám ako vystrčený prostredník. Pokúša sa nájsť dámu svojich snov na zoznamke, hľadá si známosť v bare, začne posilňovať, aby bol atraktívnejší. To je vlastne také ľudské.

Pritom je tu aj jednoduchá interakcia s okolím - môžete strkať do predmetov, dokonca ich aj vziať a použiť, čo od vás neraz vyžadujú úlohy. Ak vás to neomrzí, zistíte, ako to napokon dopadlo s bývalými spolužiakmi a vyskúšate si aj krátku kooperáciu. A ako bonus môžete použiť všetky hasiace prístroje. Celý príbeh pritom  obsahuje ženský komentár (aleluja, aspoň nejaký ženský element v hre!) a napokon aj nejaké posolstvo, ktoré tí všímavejší postrehnú aj medzi siluetami pipíkov.

Ale Genital Jousting je predovšetkým o multiplayerových minihrách. Môžete hrať offline na jednej klávesnici alebo online, ak tam nájdete nejakých milovníkov kuriozít a zúfalcov, ako ste vy. K dispozícii je párty mód, tradičný a rande mód. Prvý je zbierkou piatich náhodných minihier, druhý v podstate porovnávanie, kto je väčší a tretí má v sebe štipku romantiky a minihry pre spriaznené pipíky. V lobby, kde svoju pripravenosť potvrdíte zastrčením do  terminálu, sa môže zísť až osem farebných údov a každý hráč môže ten svoj odlíšiť nejakým oblečením.

Čakajú vás pomerne tradičné športy s netradičnými „ športovcami", ako je bowling, odrážanie puku a rôznych vecí  za súperovu líniu, prekážkový beh (cez kaktusy, au) streľba, respektíve striekanie na terče, ring, z ktorého musíte vytlačiť ostatné orgány.  V ďalších minihrách musíte vyzbierať viac ruží, údom zahnať na svoju stranu viac psíkov, vcucnúť do konečníka pilulky, vibrátor, prípadne protihráčov...Víťaz a celkové poradie závisí od úspechov jednotlivých hráčov v minihrách a odmenou je vaša zvyšujúca sa úroveň a odomykanie kostýmov, ale aj nových minihier.

Ovláda sa to spomínanou klávesnicou alebo gamepadom a dosť ťažkopádne, hoci je pravda, že penis na podlahe asi veľmi vrtký nie je, ale preverovať si to nebudem. Napriek jednoduchej grafike doplnenej melodickou hudbou mi hra z nejakého dôvodu v jednej konkrétnej multiplayerovej minihre vždy zadrhávala a raz padla. A v príbehu sa hlavný protagonista občas zasekol. Inak sa „ pipíkovaná" hrala v pohode, dokonca to bola chvíľami aj zábava. Pri takejto hre, hoci aj s úsmevným a miestami trápnym multiplayerom, však sotva vydržíte dlhodobo a ak áno, navštívte svojho urológa alebo psychiatra. Prípadne nejaký bar „Modrá ustrica".

Čo si teda o Genital Jousting myslieť? Nuž, je to vtákovina, ale jedno treba uznať, neponúka x-tú variáciu Battle Royale či MOBA súbojov ako mnohé zo súčasných titulov, ale ide svojou vlastnou cestou. Akokoľvek svojskou, nezvyčajnou a možno do istej miery poburujúcou. Nie je to však vulgárna hra a veľmi pozitívne hodnotenia na Steame svedčia o tom, že hráči oceňujú atypický koncept a majú zmysel pre humor. Ale na pokračovaní s vagínami netrváme, stačí nám tento úlet v podobe pipíkov. Viac podobných titulov by už bolo degradáciou videohernej zábavy.

Genital Jousting
Genital Jousting Au, au, ááááááu!
Au, au, ááááááu!