JUDGMENT / LOST JUDGMENT (PC KOLEKCIA)

JUDGMENT / LOST JUDGMENT (PC KOLEKCIA)

8.5

Klenoty od autorov Yakuzy bodujú na PC

Spoločnosti, ktoré sa dlhodobo orientovali predovšetkým na konzoly, prišli na to, že sa oplatí vydávať hry aj na PC. Nájde sa tam totiž mnoho potenciálnych zákazníkov a hráčov, ktorí nepohrdnú kvalitnými, neraz exkluzívnymi kúskami z iných platforiem. Tak sa stalo, že  Ryu Ga Gotoku Studio prekvapilo hráčov na Steame a umierajúcej Stadii, keď prinieslo obidve časti detektívnej akčnej adventúry Judgement. A bol to skvelý ťah! Na nasledujúcich riadkoch si teda zhodnotíme jednotlivé hry, pričom sa sústredíme na kľúčové prvky PC verzie a napokon si to celé zhrnieme.

Judgment

Prvý príbeh akčnej detektívky vyšiel v roku 2018 s rozšírením na nové konzoly v roku 2021. Dodatočná premiéra na PC bola pomerne nečakaná, ale s výbornými ohlasmi. A nečudo, ide totiž o veľmi nápaditú záležitosť v štýle Yakuzy (od tých istých autorov) a japonská mafia tu aj zohráva dôležitú úlohu.

Hlavný hrdina Takayuki Yagami je bývalý právnik, teraz detektív na voľnej nohe. Advokátsku prax opustil po tragickej udalosti, ktorá na ňom zanechala stopy. Stále však spolupracuje s agentúrou a s jej členmi budete v hre často komunikovať. Yagami ale má aj vlastnú kanceláriu, ktorú si môžete upravovať a kam sa priebežne vracia oddýchnuť si, pozrieť poštu a hodiť reč so svojím spolupracovníkom Kaitom vo výstrednej košeli, ktorý sám kedysi patril k jakuze, ale potom sa vydal inou cestou.

Yagami práve dostal výnimočný prípad – musí nájsť dôkazy o nevine obžalovaného, významného člena jednej z rodín jakuzy. Všetko svedčí o tom, že zavraždil člena konkurenčného gangu a možno má prsty aj v iných vraždách, pri ktorých boli rovnako ako tu obetiam vypichnuté oči. Napriek tomu, že je to v rozpore s detektívovým svedomím, prácu prijme a začína sa tak sieť vyšetrovania, hľadania dôkazov, ale aj pouličných bitiek. A touto kauzou to nekončí, práve naopak, príbeh pokračuje ďalej, rozvetví sa a má nečakaný dosah. Po viac ako dvadsiatich hodinách sa môžete dostať do dramatického finále, ale to len v prípade, že sa sústredíte na hlavnú dejovú líniu bez vedľajších misií a činností. Inak je herná doba niekoľkonásobne väčšia a pokračovať môžete aj po ukončení hlavného príbehu v Premium adventure móde, skúsite to na legendary obťažnosti alebo s New game plus.

Hra ponúka množstvo rozmanitých aktivít. Pripravte sa na veľa dialógov, ktorých súčasťou sú niekedy extra body za správne vedenie konverzácie. V praxi to znamená, že dostanete bonus v prípade, ak v logickom poradí položíte dve alebo viac súvisiacich otázok. Inak ale vašimi voľbami nijako neovplyvníte ďalší dej, ten je striktne určený. Svoju postavu štandardne sledujete z pohľadu tretej osoby, ale môžete si ho prepínať a pri hľadaní stôp je to vždy z pohľadu prvej osoby. Vtedy musíte nájsť dôkazy či špecifické predmety  na určenom mieste alebo tele obete a následne ich analyzujete a zblízka preskúmate. Okrem toho vás čaká nenápadné sledovanie osôb, pri ktorom nesmiete byť príliš blízko subjektu a priebežne sa schovávate za okolité objekty.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia)
Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Zahrávať si s jakuzou je veľmi nebezpečné.
Zahrávať si s jakuzou je veľmi nebezpečné.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Niektoré postavy si mimoriadne obľúbite...
Niektoré postavy si mimoriadne obľúbite...

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) V bitkách je mnoho možností - aj takéto kombá so spolubojovníkom.
V bitkách je mnoho možností - aj takéto kombá so spolubojovníkom.

Ďalej sú tu naháňačky v štýle QTE udalostí, kde vaša postava sama beží za utečencom, no vy musíte v správnych momentoch uhýbať prekážkam alebo niečo preskočiť použitím tlačidiel zobrazených na obrazovke. Inokedy pracujete s dronom a navigujete ho vo vzduchu, môžete s ním aj súťažiť, používate preoblečenie a úskoky, aby ste sa niekam infiltrovali. Budete zbierať kľúče, niektoré dvere otvoríte pakľúčom či drôtom, dostanete príležitosť zahrať si aj automatové minihry, karty a iné zábavky v kasíne aj mimo neho. Bežne používate mobil na komunikáciu, ale aj aplikáciu, prístup k inventáru s podpornými doplnkami, súborom spojeným s vyšetrovaním, zoznamom hlavných a nepovinných úloh, fotoaparátom (môžete si urobiť aj selfie) a mapou.

Trochu mi prekážala nutnosť robiť pri pátraní kroky v presne určenom poradí, hoci to nebolo nevyhnutné.  Napríklad pri hľadaní kľúčov bezpečnostnej miestnosti som musel najskôr prezrieť odkaz na stole, pozrieť sa na sejf, kde mali byť a potom si ísť prečítať vystavený kód a vrátiť sa k trezoru. Pritom tú číselnú kombináciu som videl hneď a okamžite som chcel otvoriť ten sejf, no hra mi to skrátka nedovolila.

S mapou sa dá pekne pracovať a po jej otvorení si viete ťuknutím nastaviť označkovanú cestu na určené miesto. Za zmienku stoja  priateľské úlohy, ktorými si získavate priazeň často bežných osôb, ktoré vám za to neskôr poskytnú nejaké darčeky alebo pomoc, alebo sa objaví nový prípad – či už je to predavačka v obchode, hacker alebo niekto iný. S každou láskavosťou rastie ich náklonnosť.

Mesto plné  budov s neónovými reklamami predstavuje oblasť s niekoľkými ulicami. Ak sa vám nechce bežať, premiestnite sa taxíkmi, ktoré slúžia aj na presun na špecifické miesta mimo centra, ktoré súvisia s dejom. Okraje mesta sú trochu nasilu zablokované neviditeľnou stenou, ale inak tam môžete navštíviť zaujímavé miesta, budovy a obchody, všade je plno ľudí a autá. A niekedy na vás vybehnú výtržníci, s ktorými sa pobijete. Tieto roztržky sú spočiatku spestrením vyšetrovania, neskôr už sú ale dosť otravné. Plnohodnotné bitky potom zažijete pri konfrontácii s rôznymi špecifickými postavami, klanmi a bossmi.

Bojový systém je komplexný a vhodným investovaním bodov, ktoré používate aj na odomknutie ďalších schopností, získate nové útoky, kombá a pohyby.  V praxi používate základné údery a kopy doplnené pokročilými technikami, odrazmi od steny, možnosťou použiť rôzne predmety na mlátenie, baseballovú pálku, stoličku, ale pokojne aj bicykel. Pomôcť si môžete posilňovacími prípravkami, napríklad aj s ohnivým efektom alebo elektrinou. Doplníte to špeciálnymi a zakončovacími ťahmi. Pritom si prepínate dva bojové štýly – žeriav a tiger, pričom jeden je vhodný proti jednotlivcom, druhý proti skupinám.  Okrem toho vám v boji neraz asistujú  spriatelené postavy, s ktorými občas vytvoríte aj spoločné kombo. Je to veľmi efektné, hoci mne osobne trochu chýbali účinnejšie defenzívne prvky. Určite si však rozdávanie úderov užijete.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia)
Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Okrem iných metód využijete aj špehovanie dronom.
Okrem iných metód využijete aj špehovanie dronom.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Tváre sú vymodelované úžasne, do najmenších detailov.
Tváre sú vymodelované úžasne, do najmenších detailov.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Pobijete sa veľmi často, bežne proti presile.
Pobijete sa veľmi často, bežne proti presile.

Hru môžete na PC ovládať gamepadom, čo tvorcovia aj odporúčajú a je vyslovene nutný na doplnkové VS minihry v hlavnom menu. Veľmi dobre je však zvládnuté aj aplikovanie myši a klávesnice v príbehu. Väčšina činností je aj v takejto forme praktická, navyše si klávesy môžete zmeniť. Ovládanie drona mohlo byť síce pohodlnejšie, ale napríklad boje sú vcelku intuitívne, len si musíte zapamätať kombinácie účinnejších komb. Kamera sa zvyčajne prispôsobuje pohybu myši, takže väčšinou máte potrebný prehľad o okolí. I keď občas sa stane, že v istom momente máte zakrytý výhľad.

Grafika je veľmi dobrá. Obzvlášť postavy sú pekne vyformované, i keď chodci v uliciach občas pôsobia neprirodzene a sem- tam sa aj niekde zaseknú. Tváre sú vymodelované naozaj skvele. Predovšetkým v dialógoch, kde vidíte všetko dôležité zblízka, si všimnete aj tie najmenšie detaily – lesk v očiach, ktoré pôsobia veľmi živo, vrásky, póry na pokožke či strnisko. A hlavne z nich dokážete vyčítať emócie. Vydarená je aj hudba a dabing. Môžete si zvoliť pôvodný japonský, mne osobne sa ale zdal výraznejší anglický. To však môže byť aj tým, že v Japonsku používajú trochu inú formu vyjadrovania a som zvyknutý na precítenejší západný štýl. Mal som však dojem, že aj pohyby pier postáv sú lepšie skoordinované s angličtinou. No práve kvôli dobre znejúcim debatám v nosnom príbehu mi potom chýbal dabing vo vedľajších úlohách, kde postavy len mĺkvo, komicky otvárajú ústa ako ryby a počujete nanajvýš zahmkanie. Je to skrátka dosť rušivý kontrast. Časté prestrihové scény ma v hrách neraz nudia, tu som si ich však užíval, no pre netrpezlivých je tu možnosť (až na vybrané pasáže) preskakovať jednotlivé frázy a pasáže.

Judgement je obzvlášť pre PC hráčov, ku ktorým sa nedostávajú hry tohto druhu až tak často, naozaj pozoruhodnou záležitosťou. Ponúka komplexný dej a zaujímavé detektívne vyšetrovanie v jedinečnom príbehu, i keď je vlastne lineárny a jeho priebeh neovplyvníte. Užijete si dynamické boje a mnoho doplnkových aktivít. Grafika je na úrovní – tváre skutočne ako živé a aj vaše uši budú spokojné. Menšie výčitky sa dajú  adresovať obmedzeniam pri pohybe v meste a bez možnosti použiť dopravný prostriedok, hoci ich je naokolo mnoho. Umelá inteligencia chodcov má svoje chybičky a niekedy vás hra núti presne dodržiavať isté kroky, aj keď to nie je nevyhnutné. Výsledný dojem je však výborný a PC port naozaj veľmi kvalitný. Keď sa do hry ponoríte, ťažko sa od nej odtrhnete.

+ skvelý detektívny príbeh a zápletka
+ dynamický bojový systém
+ rôznorodé sprievodné aktivity
+ kvalitná grafika, hlavne úžasne spracované tváre postáv
+ praktické ovládanie na PC aj myšou a klávesnicou
+ minihry priamo v príbehu aj hlavnom menu
+ výborný soundtrack, anglický aj japonský dabing, ale...

- ...vedľajšie úlohy nemajú nahovorené dialógy
- obmedzenia v meste, nie je možné použiť vozidlá
- vaše rozhodnutia nijako neovplyvnia dej a vyšetrovanie
- nutnosť postupovať presne podľa učených krokov, aj keď to nie je nevyhnutné

Lost Judgment

Detektív Yagami sa vrátil v pokračovaní, ktoré na prvý pohľad ani nerozoznáte od originálu. Autori totiž na PC port Judgmentu použili rovnaký engine ako v novšej druhej časti. Znamená to teda veľmi peknú grafiku s dôrazom na spracovanie postáv a pôsobivé detaily – pozorný hráč si všimne aj také veci, ako je mihanie tieňov po sedačkách aj tvárach pri jazde autom, odrazy postáv za sklom, ale aj okolia v očiach osôb. A znovu je tu vydarený soundtrack, japonský a anglický dabing, bohužiaľ, opäť len v hlavných misiách. Ovládanie na PC ako v prvej časti – komfortné s gamepadom a až na pár špecifických činností aj myšou a klávesnicou.

No nielen spracovaním vám hra v úvode pripomenie jej predchodcu. Ocitnete sa v tom istom meste, ktoré je prakticky bez zmien, až na absenciu rodín jakuzy. Yagami funguje vo svojej detektívnej agentúre a stretáva sa s právnikmi zo známej advokátskej kancelárie. Je tu väčšina pôvodných postáv, čo je celkom fajn, len možno stojí za zamyslenie, prečo majú všetky presne to isté oblečenie ako v Judgmente spred niekoľkých rokov. Či už je to Kaitova výstredná košeľa, pletená vesta šéfa Genda právnikov, ale aj kožená bunda s bielym tričkom v prípade hlavného hrdinu.

A aj väčšina aktivít je presne taká, aká bola v prvom príbehu. No všimnete si aj pár nových činností a mierne úpravy a zmeny v tých pôvodných. Dá sa však polemizovať o tom, či sú vždy skutočným vylepšením, niektoré totiž môžete vnímať ako menej uspokojivé, ako boli predtým. Nájdete tu klasické šprtanie sa v zámkach pakľúčom, ovládanie drona, analyzovanie stôp po ich vyhľadaní a priblížení. Občas použijete preoblečenie na infiltráciu, zbierate a kupujete materiály na jednoduchú výrobu doplnkov alebo priamo podporné prostriedky a liečivá. Ich množstvo je ale teraz striktne obmedzené, takže namiesto predošlých štandardných desať kusov liekov toho istého druhu môžete mať pri sebe maximálne tri.

V inventári je už aj priestor na doplnkové časti výstroja s podpornými bonusovými účinkami. No sortiment je veľmi obmedzený, takže len ojedinele si niečo vymeníte za lepší kúsok. Za úlohy teraz i úplne bezdôvodne získavate aj peniaze. Stačí prísť na určené miesto a dostanete body aj menšiu finančnú odmenu. Ak si nekúpite nejaké kozmetické doplnky a hlúposti, míňať ani veľmi nebudete mať na čo – ojedinele kúpite výbavu, priebežne suroviny a lieky, no stále budete mať plné vrecká peňazí.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia)
Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Nový stealth postup vlastne vôbec nie je nový. Toto sme už videli v hrách x-krát.
Nový stealth postup vlastne vôbec nie je nový. Toto sme už videli v hrách x-krát.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Mlátenie študentov v úvode pokračovania je trochu degradácia oproti súbojom s jakuzou v prvej časti.
Mlátenie študentov v úvode pokračovania je trochu degradácia oproti súbojom s jakuzou v prvej časti.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Výstroj na zlepšenie vlastností neponúka veľa možností ani sortimentu.
Výstroj na zlepšenie vlastností neponúka veľa možností ani sortimentu.

Špehovanie je kozmeticky upravené, základom zostáva schovávanie sa za objektmi, aby vás dotyčný nezahliadol. Pri prenasledovaní v behu vo forme QTE stále treba stláčať správne tlačidlá, no viete prebehnúť aj po bočnej stene a občas si musíte zvoliť, ktorou uličkou ísť ďalej.  Okrem toho môžete kopnúť do lopty či vedra, čím prenasledovaného trochu spomalíte, no mali by ste zbierať liečivá, lebo vám z nejakého dôvodu pri behu ubúda život. Pri špehovaní vám môžu pomôcť nové zariadenia, ako je detektor podozrivých signálov a odpočúvací prístroj zosilňujúci rozhovory. No v hlavom deji sú vlastne len predvedené, ale inak nepotrebné. Podobne ako je teraz nevyužitý váš dron a nového psieho kamaráta oceníte tiež len mimo hlavného príbehu, čo je trochu škoda.

Novinkou sú aj stealth pasáže hlavne v budovách, kde sa snažíte nenápadne niekam prešmyknúť bez vyvolania rozruchu. Vtedy je Yagami prikrčený, môže osoby odlákať pohodenou mincou (príliš okukané) a potom ich buď obísť, alebo potichu priškrtiť odzadu. Ďalšou možnosťou je šmarenie dymovnice, ktorá nakrátko oslepí obeť a vtedy máte cestu nakrátko voľnú. Len je zvláštne, že takto náhle zasiahnutý človek nekričí a nevyvolá rozruch. Pribudol aj parkour, ktorý zahrňuje predovšetkým lezenie po kolmých múroch, potrubiach a výčnelkoch stien domov. Pričom si treba dávať pozor na energiu, keď niekde visíte. A ovláda sa trochu nekomfortne.

Úpravy sú aj v dialógoch. Niekedy sa zbytočne prepnú z prirodzenej debaty priamo na mieste na spoločnú obrazovku, kde sa po stranách ukazujú diskutujúci. Nemusí vám to vôbec prekážať, alebo vám to môže pripadať trochu rušivé, podobne ako mne. Pôvodný Judgment si pohodlne vystačil bez toho. Z rozhovorov sú vypustené bonusy za kladenie otázok v správnom poradí a naďalej sú voľby len kozmetické – získate informácie, ale nemôžete zmeniť priebeh deja ani urobiť chybu, lebo hra si vás ustráži. Okrem toho z hry vypadli priateľské úlohy s menšími postavami v meste, permanentné zranenia liečiteľné len doktorom alebo lekárničkou.

Relatívne rýchlo zistíte, že sa, chvalabohu, nebudete pohybovať len v meste skopírovanom z pôvodnej hry, ale pôjdete aj do druhého, celkom nového. Je to pomerne rozsiahla Yokohama, kam vás zavedie nový veľký prípad. Veľa času tam však budete tráviť v budove školy, kde riešite šikanovanie, za ktorým sa ale skrýva ešte niečo závažnejšie, čo prerastie do prípadu nečakaných rozmerov. Na tomto mieste sú vám k dispozícii nepovinné školské príbehy a kluby s rôznym zameraním (detektívny, tanečný, box...) a minihrami, odmenou sú menšie bonusy. Každopádne, hoci Yagami v meste stále nevie šoférovať, nemusí len s ľútosťou pozorovať okolité autá a bicykle, ale zajazdí si aspoň na skateboarde. Presun je takto rýchlejší, i keď možný len mimo chodníkov a peších zón a spestrený je zbieraním extra mincí na ceste. No a dôjde aj na motorky, i keď až po pokroku v školských príbehoch a následnom vstupe do motorkárskeho klubu s racingovou minihrou.

V bitkách používate osvedčené kopy a údery, pričom nové si aj tentoraz popri iných schopnostiach odomykáte za skúsenostné body v niekoľkých sekciách. Potešujúci je tretí a dodatočne aj štvrtý bojový štýl, ktoré si môžete tiež prepínať. Žeriav a tiger sa zachovali, pribudla technika hada, ktorá je viac zameraná na obranu a krytie, za čo majú u mňa autori určite plus, pretože mi v prvej časti chýbali práve výraznejšie defenzívne prvky. Štýl hada sa ale osvedčí aj pri útoku, obsahuje rôzne chmaty a podobne ako aikido využíva silu protivníka proti nemu. Dobre funguje aj pri zakončovaní vystrašených nepriateľov a no hm, pri mlátení arogantných študentov. Posledná technika je box, ktorý sa zaobíde aj bez kopov, ale má veľmi účinné údery, ktoré v rýchlom slede zaskočia aj bossov. Niektoré boxovacie techniky sú ale prístupné, až keď sa dostanete do boxerského klubu. Naďalej dochádza k častým bitkám v uliciach, kde vás tentoraz nevyhľadáva jakuza, ktorá medzičasom skončila, ale začnú zabŕdať rôzne indivíduá, keď vzbudíte ich pozornosť a prejdete blízko popri nich. Výtržníci sú označení farebnými značkami, takže teoreticky sa im dá vyhnúť, väčšinou ale ak neprejdete do inej uličky alebo nezdrhnete, prídu sa rad päste.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia)
Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Mestá plné ľudí a svietiacich reklám poskytujú úchvatné pohľady.
Mestá plné ľudí a svietiacich reklám poskytujú úchvatné pohľady.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Yagami už lezie aj po múroch a rúčkuje po rímsach a potrubiach.
Yagami už lezie aj po múroch a rúčkuje po rímsach a potrubiach.

Judgment / Lost Judgment  (PC kolekcia) Aj tu sa pobijete s klanmi, hoci to už to nie sú rodiny jakuzy.
Aj tu sa pobijete s klanmi, hoci to už to nie sú rodiny jakuzy.

Hlavný príbeh vám zaberie podobne ako v prípade Judgmentu okolo 20 hodín času, ak nepočítame vedľajšie úlohy a aktivity, ktoré pridajú ďalšie desiatky hodín. V menu hry opäť nájdete automatové videohry a teraz aj The Gauntlet výzvy so súbojmi, kde platia určené pravidlá, speedrun misie, bossovia na čas a gauntlets misie.

Lost Judgment prináša v porovnaní s predošlou časťou mierne vylepšenú hrateľnosť a, samozrejme, novú zápletku. Vrátili sa všetky dôležité postavy a pribudli nové, potešia dve mestá, štyri bojové štýly, rôzne staré aj nové minihry. Úvod a rozbeh príbehu je menej zaujímavý, škola je síce neokukaná, ale po potýčkach s jakuzou to pôsobí ako vyšetrovanie v štýle komediálnych filmov Policajt v škôlke, respektíve 21 Jump Street. Keď sa však dej rozprúdi, prerastie to do niečoho oveľa zaujímavejšieho. Presvedčíte sa, že detektív Yagami má stále veľkú charizmu, nos na kriminálnikov a vie sa nielen biť, ale aj pobaviť.  A jeho spoločník Kaito tiež, takže neprehliadnite DLC The Kaito Files Story, ktoré sa orientuje práve na tohto ex-yakuzu.

+ dve mestá
+ kvalitný príbeh, keď sa rozbehne
+ štyri bojové štýly, vrátane boxu
+ nové minihry, aktivity, doplnky
+ kvalitná grafika a dabing
+ dobré ovládanie na PC aj myšou a klávesnicou

- podobné neduhy ako v prvej časti
- dosť nezáživný úvod v škole a prvé hodiny hrania
- nie všetky novinky a úpravy vám môžu sadnúť, niektoré sa dostatočne neuplatnili

Na záver si môžeme zhodnotiť Judgment a Lost Judgment na PC ako celok. Obe hry totiž prišli na túto platformu súčasne a spolu tvoria komplexný zážitok. Ten sme nakoniec ohodnotili jedinou známkou, ktorú ale môžete aplikovať aj osobitne na každý titul. Ku ktorému z nich sa prikloníte trochu viac, lebo vás výraznejšie zaujal, je už na vás. Obe hry sú totiž veľmi kvalitné, majú podobne silný 20-hodinový príbeh a kopu obsahu navyše, no je škoda, že ani v jednom prípade nie je možnosť ovplyvniť udalosti a napríklad tým pozmeniť záver. Hlavne v druhej časti vás to priam nabáda zvážiť vo finále isté rozhodnutie...

Okrem toho majú hry rovnaký engine, fungujú svižne a bez technických problémov, a v zásade aj hrateľnosť, ktorá v pokračovaní má len menšie, skôr kozmetické zmeny a vylepšenia. Niektoré pozitívne, iné možno diskutabilné. Lost Judgment má síce viac doplnkových aktivít a možností, ale na druhej strane niektoré z nich (v hlavom príbehu) skoro vôbec nevyužíva. Navyše má fádny úvod, prvé hodiny v škole sú dosť nezáživné a nudné. No potom sa to parádne rozbehne.

Nech už sa vaším favoritom napokon stane prvá či druhá hra, faktom je, že sa oplatí zahrať obidve (môžete si kúpiť celú kolekciu aj s DLC so zľavou) a možno vás to aj navnadí na Yakuza sériu, ktorá im predchádzala. A keby Judgment dostal ďalšie pokračovanie, samozrejme, aj na PC, určite by ho hráči na všetkých platformách privítali s nadšením.

napísal uni 11.10.2022
Páči sa mi! (+4)
8.5