Interview s Playground tímom stojacim za Forza Horizon 2

pridal saver 11.10.2014 o 18:44 Xbox One

DF sa autorou popýtalo na technické detaily pri vývoji Forza Horizon 2, ako jednoduché využitie Drivatarov, aplikáciu 4xMSAA cez ESRAM, kde využívajú kompresiu grafiku v GPU (funkcia, ktorá prichádza v novej sérii grafických čipov), hovoria aj o spracovaniígrafiky cez ESRAM a aj o 360hz hernom engine.

Viac nájdete na www.eurogamer.net



Páči sa mi!

Xbox 360
Xbox One

Vývoj: Microsoft / Playground Games
Štýl: Racing
Dátum vydania: 3. október 2014
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Stropné reproduktory pre dolby... (4)
Zdravím. Je tu niekto, kto sa vyzná do audio techn...
|Ssd sata + hdd + m2 ssd ? (7)
Ahojte, mam uz par rokov zapojene Ssd sata na ktor...
|Zháňam labo variety kit 01 pre... (1)
Mal by niekto na predaj Labo Variety Kit 01 (Toy-c...
|Dragons dogma 2 (2)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20411)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk