Porovnanie Monster Hunter na konzolách PS4/Pro a Xbox One/X

pridal Plugo 1.2.2018 o 14:28 PS4,Xbox One

Digital Foundry sa pozrelo na porovnanie Monster Hunter na starších a novších verziách PS4 a Xbox One konzol. Technické spracovanie však na žiadnej z konzol neočarí.

PS4 a Xbox One

PS4 verzia sa pohybuje v rozlíšení 1920x1080 a Xbox One verzia ide v 1536x864. Framerate je u oboch celkom rozdielny, aj keď nie oveľa. Zatiaľ čo PS4 verzia si drží počas bojov 31-26fps, Xbox One verzia sa často aj dlhšie pohybuje na 25 fps, kde najviac môžete cítiť pokles pri prebehovaní cez trávu. Ani jedna z verzií nie je ideálna.

Ps4 Pro a Xbox One X

U novších verzií konzol sa ponúkajú 3 módy - Resolution mód, Graphic mód a Framerate Mód

Resolution Mód ma na starosti zabezpečiť vyššie rozlíšenie u oboch konzol a tu PS4 Pro ponúka rozlíšenie v 3200x1800 v checkerboardingu, zatiaľ čo Xbox One X verzia ponúka rozlíšenie v 3072x1728 bez checkerboardingu (presne 4x rozlíšenie Xbox One verzie). Xbox One X verzia je tak čistejšia, má menej rozpixelovaní pri pohybe a lepšie DOF na rozdiel od Pro verzie, no PS4 Pro verzia ponúka viac detailov, ako napríklad viac vegetácie v diaľke. Tu si obe verzie držia framerate nad 30fps, PS4 Pro mierne nad Xbox One X.

Graphic mód, ten zlepšuje grafiku v oboch verziách, no rozlíšenie sa už ťahá nižšie na 1080p . Framerate sa tu hýbe u Xbox One X verzie o niečo lepšie, kde PS4 Pro verzia ide okolo 35fps hore, Xbox One X si na podobných miestach ťahá aj okolo 42fps. Obe verzie majú rovnaké nastavenia. Celkovo sa však zdá, že sú tu výkony oboch konzol nevyužité.

Framerate mód, ktorý ma za úlohu zvýšiť framerate pri 1080p rozlíšení, no sťahuje na oboch verziách detaily, framerate je takmer pri oboch verziách rovnaký, kde PS4 Pro verzia si pri pohybe drží 43fps, Xbox One X verzia 46fps (ale záleží od lokality, niekde je to 40 vs 50 fps, niekedy sa ťahajú aj k 60 fps). Xbox One X aj v tomto móde ma oproti PS4 Pro stiahnuté detaily vo vzdialenejšej vegetácií.

Ak máte možnosť hrať na novších verziách konzol, tak rozhodne choďte do nich (alebo pre najvyššiu kvalitu počkajte na PC verziu). Čakajte však, že všetky verzie majú zapracovanú zvláštnu temporal reconstruction metódu a rovnako žiadna nemá možnosť locknutia framerate na 30 fps, je to škoda, keďže pre nekonzistentné frametimes tam vidieť zatrhávanie.

Viac nájdete na www.youtube.com






Páči sa mi!

PC
PS4
Xbox One

Vývoj: Capcom / Capcom
Štýl: Akcia / RPG
Dátum vydania: 26. január 2018
 9.8. 2018 (PC)
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #115


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| 4k notebook do 1000€ (6)
Ahojte Potreboval by som poradiť ohľadne 4k not...
| Alza emailova adresa a kvalita... (9)
Čaute mám otázku chcel by som počítač aký som už p...
| Enjin a kryptomeny v hrach (3)
Zavedenie kryptomien do Hier. Poznáte projekty,hry...
| Airflow a vytvorenie pozitivny... (4)
Caute, technicka otazka: Idem pouzit Fractral ...
| Gta 5 story mod (2)
Zdravim, chcem sa opytat ci je nutnost k prejdeniu...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk