Halo 5 kampaň a 60 fps engine priblížený |
Microsoft sa pustil do prezentovania Halo 5 kampane a popri dvoch aktuálnch videách viac o hre a aj engine porozpávali samotní vývojári.
Microsoft sa pustil do prezentovania Halo 5 kampane a popri dvoch aktuálnch videách o hre viac porozpávali samotní vývojári. Vedia, že Halo 5 multiplayer sa bude hrávať ešte dlho, ale napriek tomu to čo hráčov na titule láka je príbeh. Ten bude tentoraz najrozsiahlejší zo všetkých Halo hier a zachytí prakticky dva príbehy v jednom, príbeh tímu spartana Lockea, ktorý je vyslaný, aby našiel a predviedol zradcu Master Chiefa. Master Chiefa so svojim tímom bude mať vlastný príbeh, ktorý ešte nepoznáme. Obe kampane budeme môcť hrať aj v kooperácii.
Kampaň
Samotná Halo 5 kampaň bude masívna, nie len dĺžkou ale aj veľkosťou levelov a aj ich rozmanitosťou. Je tam sedem rôznych farebných tém, každá vytvára vlastné podpalety jediečného vizuálu. Hráčov tak kampaň prevedie krížom cez galaxiu z vrcholkov hôr, cez vesmírne stanice až do tajomných mimozemských džunglí. Každá misia má unikátnu lokalitu s možnosťou sandboxovej voľnosti, kde je na hráčoch aký štýl hry si vyberú. Autori nechceli, aby hráči len chodili z miestnosti do miestnosti a bojovali s nepriateľmi (ale môžu, ak chcú), dávajú im možnosť objavovať a hľadať nové veci ako skryté sily do zbraní, nové bojové pohyby (Spartan možnosti ako Charge, Ground Pound, Clamber a Tracking im umožňujú zaujímavo využívať tieto doplnky).
Kampaň ponúkne veľké množstvo prístupov k levelom, od veľkých bojov, cez veľkú deštrukciu ale aj tichšie momenty počas ktorých preskúmate ruiny mimozemskej civilizácie, alebo kontaktujete obyvateľov, ľudských kolónii za dosahom UNSC.
Zároveň bude kampaň najväčšia doteraz a ponúkne najviac zbraní, vozidiel, nepriateľov, ale aj viac taktických možnosti a aj objavovania. Chceli mať možnosti a hráči tak môžu misie prechádzať buď pešo alebo na vozidlách, objavovať, alebo neobjavovať. taktizovať, alebo vrhať sa do boja rovno. Každá misia je navrhovaná aj ako single, aj ako kooperačná, sú tam rôzne cesty, rôzne prístupy a celý tím sa môže aj rozdeliť a každý ísť vlastnou cestou. Jednoducho je to sandbox.
Autori dodávajú, že kampaň Guardians je výsledkom dlhých rokov snahy a vývojár, cez príbehové vyrozprávanie, vyvážený gameplay, cez herné mechaniky až po technické spracovanie.
Vizuál
Technické spracovanie sa teraz mení, engine je o generáciu vpredu a zapracovaný má fyzikálne postavený rendering, ktorý vylepšuje reálnosť nasvietenia v hre. Výhodou tohto systému je možnosť získania širokej rozmanitosti vzhľadov prostredí, vrátane mimozemsky vyzerajúcich materiálov, čo umožní vytvoriť pôsobivé scenérie.
Ale základom hry je framerate, ten je 60 fps vo všetkých modoch. V snahe dosiahnuť tento cieľ znovu pretvorili celý gameplay systém nový framerate, náležite čomu upravili aj grafický engine. Aby 60 fps neklesalo zapracovali systémom progresívneho rozlíšenia a teda dynamicky sa bude meniť podľa záťaže. Toto umožňuje nechať vizuálnu stránku pôsobivou, bez orezávania efektov, počtu nepriateľov alebo rozlohy levelov a framerate bez padania.
Hovoria, že bežné tiché levely nemajú problémy dosiahnuť 60 fps, ale pri veľkých bojoch kedy sa obrazovka sa preplní a lietajú granáty, už pre udržanie framerate nastupuje progresívne rozlíšenie. Autori hovoria, že väčšinu kampane budeme hrať v 1080p.
Online
Samotná online časť bude bežať na dedikovaných serveroch a teda ako kooperácia, tak aj multiplayer, vrátane custom hier. Tu je vytvorený nový systém sieťových služieb, tak, aby využili Xbox Live Cloud Compute na fyziku a AI, napríklad v rozsiahlom Warzone móde alebo kooperačnej kampani. Umožňuje to vytvoriť väčšie boje ako kedykoľvek predtým.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 113
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 91
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 39
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142 zobraziť viac článkov >
Xbox One
Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|